adexo3
۱۲۸۳۱۰۲
۴۸۷۸
۴۸۷۸
پ

آجورلو یاد برنامه ۹۰ را زنده کرد!

دوشنبه شب و در برنامه فوتبال برتر، مدیرعامل سابق استقلال یاد و خاطره نمایندگان مجلسی که به عادل فردوسی‌پور حمله می‌کردند را زنده کرد!

روزنامه اعتماد: دوشنبه شب و در برنامه فوتبال برتر، مدیرعامل سابق استقلال یاد و خاطره نمایندگان مجلسی که به عادل فردوسی‌پور حمله می‌کردند را زنده کرد!

سال‌ها پیش در برنامه ۹۰ و سر ماجرای انتقال امتیاز تیم‌های پایتخت به چند شهرستان دعواهای عجیبی بین مجری برنامه و نمایندگان مجلس شکل گرفت. نمایندگانی که می‌خواستند برای جمع کردن رای و استفاده ابزاری از فوتبال تیم‌های تهران را با حمایت دولت احمدی‌نژاد به شهرستان ببرند روی آنتن زنده تلویزیون با عادل درگیر شده و انتقادات فوتبالی او را با برچسب‌هایی نظیر «سیاه‌نمایی»، «ناراحت کردن خانواده شهدا» یا «تضعیف نظام» و اظهاراتی از این دست پاسخ می‌دادند. رویه‌ای فرافکنانه که البته در آینده‌ای نزدیک مشخص شد که به چه نتایجی رسید. تمام تیم‌هایی که به شهرستان رفتند به‌طور کامل نابود شدند و از صحنه فوتبال کنار رفتند از جمله پاس و صبا. 

دوشنبه شب و در برنامه فوتبال برتر تاریخ به نوع دیگری تکرار شد. مصطفی آجورلو مدیرعامل پیشین استقلال برای پاسخگویی در رابطه با تقریبا یک سال فعالیت در سمت مدیرعاملی آبی‌ها و جواب به انتقادات علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل فعلی تیم به برنامه فوتبال برتر رفت. درحالی که همه انتظار داشتند سردار آجورلو یک بحث فوتبالی داغ با مجری برنامه داشته باشد، ایشان از همان ابتدا فضا را به سمتی برد که انگار هر کس از او یا سایر مدیران ورزشی یا صداوسیما انتقاد کند همکار رسانه‌های فارسی‌زبان خارج از کشور است و قصدش سیاه‌نمایی و تضعیف نظام! 

نقل به مضمون مثلا آجورلو در ابتدای برنامه گفت یک فرد بهایی در امریکا از من انتقاد می‌کند و اگر شما هم انتقاد کنید یعنی راه او را می‌روید! وقتی بحث صداوسیما و موضوع حق پخش مطرح شد بارها تاکید کرد من نمی‌خواهم از صداوسیما بابت حق پخش انتقاد کنم چون انتقاد از صداوسیما کار دشمنان است! آجورلو دیگران را هم از چنین انتقادهایی برحذر داشت. مدیرعامل سابق استقلال در یک جای دیگر از صحبت‌هایش گفت همان آدم بهایی که در امریکا نشسته به خبرنگاران داخل ایران پول می‌دهد تا مطالبی علیه من بنویسند! او این پاسخ را در واکنش به سوال مجری برنامه که پرسیده بود پس این عدد ۶۰ میلیارد تومان که می‌گویند در استقلال گم شده از کجا آمده، گفت!

اینکه یک مدیرعامل در سطح یک باشگاه عملکرد خودش را به عملکرد همه ارتباط می‌دهد و انتقاد از خودش را مصداق زیر سوال بردن کل سیستم می‌داند در نوع خودش واقعا عجیب است! اینکه گمانه‌زنی‌های رسانه‌ای در مورد مسائل مالی که عمدتا مبنی بر اعداد و ارقامی است که نهادهای ذی‌ربط منتشر کرده‌اند را به پول گرفتن خبرنگاران از خارج ارتباط می‌دهد بسیار تاسف‌آور است. اینکه یک نفر به انتقاد از صداوسیما یا هر نهاد دیگری برچسب بزند و راه را برای هرگونه اصلاح ببندد اصلا قابل قبول نیست. 

قضاوت عملکرد مصطفی آجورلو در استقلال توسط هواداران این تیم، رسانه‌ها و نهادهای ذی‌ربط انجام می‌شود. اینکه فتح‌الله‌زاده راست می‌گوید یا آجورلو هم با مردم. آجورلو در دفاعیاتش همه اتهامات مالی را رد و به گزارش سازمان حسابرسی اشاره کرد. بعد از پایان صحبت‌های آجورلو، فتح‌الله‌زاده آمد روی خط و ادعا کرد «این آقا هرچه می‌خواست دروغ گفت و فرار کرد!» فارغ از تمام این بحث‌ها که امری عادی در همه جای دنیا هست، آنچه به هیچ عنوان نباید مورد تهدید واقع شود بستن فضای انتقاد و سپر قرار دادن کل سیستم به خاطر فرار از پاسخگویی است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج