adexo3
۱۲۸۳۴۶۵
۱۵۷۰
۱۵۷۰
پ

جای خالی یزدانی کی پُر می‌شود؟

هواداران استقلال این روزها نگران پرشدن جای خالی سیاوش یزدانی هستند و سوًالات متعددی را از مسئولان این باشگاه بابت اقدامی عملی در راستای جذب بازیکن جدید مطرح کرده‌اند.

روزنامه ایران ورزشی: هواداران استقلال این روزها نگران پرشدن جای خالی سیاوش یزدانی هستند و سوًالات متعددی را از مسئولان این باشگاه بابت اقدامی عملی در راستای جذب بازیکن جدید مطرح کرده‌اند. استقلالی‌ها اعتقاد دارند که از دست رفتن زمان به ضرر این باشگاه تمام خواهد شد و با توجه به اینکه زمان اندکی تا فرصت جذب بازیکن باقی مانده و تیم نیز درخط میانی و خط حمله نیاز به جذب یک بازیکن جدید دارد، سران باشگاه‌شان باید به سرعت وارد عمل شده و بازیکن جدید را به خدمت بگیرند.

درهمین راستا اشاره‌ای هم شده به باشگاه پرسپولیس و حتی هزینه‌هایی که مدیران این باشگاه بابت جذب پریرا انجام داده‌اند. هواداران استقلال از مدیرعامل باشگاه خود پرسیده‌اند که چه طور درویش، مدیرعامل پرسپولیس توانسته مبلغ قابل توجهی را برای جذب بازیکن جدید تأمین کند اما مدیرعامل استقلال هنوز موفق به جذب بازیکن جدید نشده تا خیال آنها بابت حضور گزینه مناسب دراین باشگاه راحت شود.

درشرایطی که هواداران استقلال بشدت نگران فردای تیم خود هستند و حتی برخی قهرمانی درفصل جاری را در گرو جذب یک بازیکن درجه اول می‌دانند گفته شده یارگیران باشگاه استقلال به دنبال جذب یک هافبک خارجی هستند تا خط میانی را در ادامه لیگ تقویت کند. گفته شده مدیران استقلال هافبکی را مد نظرقرارداده‌اند که براساس ادعای فتح الله‌زاده ۱۵ گل هم به ثمررسانده است.

از سویی دیگر  ژئو آلوز دو روز قبل به شکلی عجیب قراردادش با باشگاه عربستانی را فسخ کرد تا شایعه حضور وی در استقلال هم شنیده شود اما طبق پیگیری‌ها ریکاردوساپینتو با وجود اینکه اطلاعات این بازیکن و فیلم بازی ‌هایش را دیده بود او را مورد تأیید قرارنداد. به این ترتیب حضور بازیکن سابق تیم فوتبال منچستر‌سیتی در استقلال منتفی شد. قرار است ساپینتو در سریع‌ترین زمان ممکن با مسئولان باشگاه استقلال همکاری کند تا بازیکن جدید به استقلال ملحق شود.

اگرباشگاه استقلال بازیکن ممتازی را جذب کند بدون شک نگرانی هواداران این باشگاه که منتظر اقدامات عملی علی فتح‌ الله‌زاده در راستای تقویت تیم هستند، کاسته خواهد شد. هوادارانی که انتظار دارند تیم‌شان همواره با حضوربازیکنان درجه یک مدعی اول قهرمانی باشد و بابت نداشتن یکی، دو بازیکن شاخص قهرمانی را از دست ندهد.

آیا مسئولان باشگاه استقلال درروزهای پیش‌رو پرونده جذب بازیکن جدید را با جذب یک بازیکن مناسب خواهند بست؟

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج