۱۲۸۳۵۳۵
۲۳۶۷
۲۳۶۷
پ

دو کاپیتان استقلال، صدر را از پرسپولیس گرفتند

جواد نکونام و مهدی رحمتی ظرف دو هفته، پنج امتیاز را از پرسپولیس گرفتند تا دیگر تیم های مدعی به قهرمانی امیدوار شوند.

ورزش سه: جواد نکونام و مهدی رحمتی ظرف دو هفته، پنج امتیاز را از پرسپولیس گرفتند تا دیگر تیم های مدعی به قهرمانی امیدوار شوند.

افزایش اختلاف استقلال با صدر جدول به هشت امتیاز، هواداران این تیم را بابت ادامه لیگ برتر ناامید کرد. دو شکست متوالی برابر تراکتور و سپاهان، باعث شد تا تیم ساپینتو از پرسپولیس عقب بیفتد اما شاید هواداران استقلال تصور نمی‌کردند که ظرف فقط ۲ هفته، فرصت خوبی نصیب آنها شود تا این فاصله را کاهش دهند.

در واقع، چنانچه استقلال در دیدار امروز برابر مس کرمان به پیروزی دست پیدا کند، اختلاف آبی‌ها با تیم‌های صدرنشین سپاهان و پرسپولیس به سه امتیاز می‌رسد که این مسئله به راحتی و در ادامه فصل قابل جبران است. اما چیزی که سبب شد تیم ساپینتو به ادامه لیگ امیدوار شود، ردپای دو کاپیتان سابق استقلال در این اتفاق است.

هفته گذشته بود که جواد نکونام با فولاد توانست از سد پرسپولیس قدرتمند عبور کند. اهوازی‌ها روی گل زیبای تورس توانستند سه امتیاز شیرین را به دست بیاورند و این نتیجه با پیروزی استقلال برابر ملوان همزمان شد تا فاصله هشت امتیازی به عدد پنج برسد.

روز گذشته نیز آلومینیوم با هدایت سیدمهدی رحمتی توانست در استادیوم آزادی یک تساوی ارزشمند را برابر تیم مدعی پرسپولیس کسب کند. دیگر کاپیتان سابق استقلال نیز مانع از پیروزی یکی از تیم‌های مدعی قهرمانی شد تا تیم یحیی گل محمدی صدر جدول را به سپاهان واگذار کند.

حالا همه چیز برای استقلال و ساپینتو مهیا شده است. آبی‌ها می‌توانند با پیروزی در این بازی خانگی، خیلی زود فاصله هشت امتیازی را به سه امتیاز کاهش دهند و به ادامه فصل نیز امیدوار شوند. امیدی که پس از شکست برابر سپاهان به حداقل رسیده بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج