۱۲۸۵۲۱۴
۱۵۳۳
۱۵۳۳
پ

استقلالی‌ها دلتنگ‌تر از قبل برای بازگشت سید

استقلال چهار هفته را بدون حضور سید حسین حسینی در خط دروازه سپری کرد اما جایگزین‌های این گلر ملی‌پوش نتوانستند جای خالی او و اطمینانی که به ساپینتو می‌داد را پر کنند.

فوتبالی: استقلال چهار هفته را بدون حضور سید حسین حسینی در خط دروازه سپری کرد اما جایگزین‌های این گلر ملی‌پوش نتوانستند جای خالی او و اطمینانی که به ساپینتو می‌داد را پر کنند.

به گزارش فوتبالی، پیروزی شیرین و پر گل روز گذشته استقلال برابر نفت مسجد سلیمان نکات مثبت بسیاری داشت و هواداران این تیم را به آینده امیدوارتر کرد. با این وجود شاید تنها نقطه تاریک این نمایش دلچسب، گل بدی بود بود که سینا سعیدی‌فر روی اشتباه فردی دریافت کرد. این گل هر چند در آخرین دقایق بازی به ثمر رسید و خدشه ای به برد آبی‌ها وارد نکرد اما باعث شد نگرانی‌شان از خط دروازه همچنان پا برجا باشد.

تقریبا سه هفته پیش بود که حسینی در دیدار با تراکتور با اسدی برخورد داشت و از ناحیه کمر مصدوم شد تا چهار بازی بعدی تیمش در لیگ را از دست بدهد. این مصدومیت ساپینتو را مجبور کرد تا فرصت را در اختیار سنگربان دوم استقلال یعنی علیرضا رضایی سپرده و او  را به چهارچوب بفرستد. رضایی اما نتوانست جواب اعتماد سرمربی پرتغالی را آن طوری بدهد که برای فرهاد داده بود؛ این گلر جوان در نقش جهان مغلوب نورافکن روی ضربه ایستگاهی از فاصله بسیار دور شد و هفته پیش، گل بدی مقابل مس کرمان دریافت کرد. رضایی البته در برد پر گل برابر ملوان موفق به ثبت کلین‌شیت شد تا نمره خوبی از کارشناسان بگیرد.

رضایی روز گذشته هم تا دقیقه ۴۰ بی‌نقص ظاهر شد اما مصدوم شد تا فرصت به سومین گلر آبی‌ها یعنی سینا سعیدی‌فر رسید تا دست کش به دست کند و درون چهارچوب استقلال بایستد. اگر چه بیشتر دقایق بازی در اختیار خط آتش آبی‌پوشان بود اما در نهایت نفت مسجد سلیمان با پرتاب اوت و اشتباه سعیدی‌فر در دقایق تلف شده نیمه دوم، موفق شد اختلاف را کاهش دهد.

در مجموع اتفاقات این هفته به گونه‌ای رقم خورد تا استقلالی‌ها و احتمالا ساپینتو دلتنگ دروازبان ملی‌پوش خود شوند. خسروی حیدری هم در مصاحبه‌ای که در میکسدزون آزادی داشت خبر از بازگشت حسینی در هفته آینده داد تا بعد از چند هفته نگرانی، بازیکنان استقلال با دلی قرص از خط دروازه، به کورس قهرمانی با سپاهان و پرسپولیس ادامه دهند.

البته استقلالی ها در فضای مجازی هم برای فصل آینده نگران هستند و می خواهند تا حسین پورحمیدی به استقلال بیاید تا استقلال دو دروازه بان مطمئن داشته باشد!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج