۱۲۸۵۲۲۴
۱۳۲۴
۱۳۲۴
پ

مومنی: اقدام هواداران تلنگر به استقلال بود

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: انتقادات هواداران تلنگری برای تیم، کادر فنی و مدیریت بود.

خبرگزاری فارس: محمد مومنی در خصوص سومین برد پیاپی استقلال و ثبت ۱۰ گل، اظهار داشت: تیم شرایط خوبی دارد و رو به رشد است. ۱۰ گل در ۳ بازی زده شده و این اتفاق نشان دهندi وجود آرامش در باشگاه است.

وی در مورد اینکه به نظر می‌رسد انتقادات از بازیکنان و سرمربی تیم به پایان رسیده، گفت: آن انتقادات زیرساختی بود برای آرامش امروز، هواداران آن زمان شرایط تیم را خوب درک می‌کردند. در واقع تلنگری برای تیم، کادر فنی و مدیریت باشگاه بود که ما را به شرایط فعلی رساند.

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در مورد بالا رفتن انتظارات از تیم، توقع زدن بیش از ۳ گل در هر بازی و صحبت از تکرار قهرمانی، عنوان کرد: ما از روز اول هم به دنبال قهرمانی بودیم و ان‌شاالله این اتفاق می‌افتد. بردن با گل‌های زیاد خیلی خوب است اما انتظار ما این است که تیم، نمایش خوب و تاکتیکی داشته باشد و نتیجه قابل قبولی بگیرد.

مومنی در خصوص جلسه امروز هیات مدیره باشگاه، گفت: امروز در مورد تعیین تکلیف بدهی‌ها صحبت کردیم. برای پرداخت پول استراماچونی راهکاری پیدا کردیم و مدیریت باشگاه با همفکری تصمیم گرفت این مشکل برطرف شود. مهمترین موضوع جلسه همین بود.

وی در مورد اینکه به این ترتیب، خیال هواداران بابت پرداخت بدهی استراماچونی تا پایان سال جاری راحت باشد، اظهار داشت: ان‌شاالله. همه با هم، هیات مدیره و مدیرعامل در تلاش هستند تا کارهایی انجام شود و این اتفاق بیفتد. در تلاشیم که این کار تا پایان سال انجام شود.

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در مورد موضوع جذب بازیکن خارجی آزاد، گفت: در این مورد مدیرعامل با سرمربی صحبت خواهد کرد. 

مومنی در خصوص صحبت‌های قربان‌زاده مبنی بر اینکه اعضای هیات مدیره باشگاه‌ها سربار هستند و آیا این حرف باعث ناراحتی او شده، عنوان کرد: در این مورد خودش باید جواب بدهد. فعالیت ما معلوم و مشخص است. نه، ناراحت نیستم. برای چه ناراحت باشم؟ سربار چه هستیم؟ در مورد صحبت‌های او حرفی ندارم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج