۱۲۸۶۱۰۲
۱۵۵۵
۱۵۵۵
پ

بحران شدید پاریسی‌ها در آستانه بازی با بایرن

سرمربی پاری‌سن‌ژرمن که به شدت از عملکرد شاگردانش مقابل موناکو خشمگین بود اعلام کرد که در آستانه بازی با بایرن نگران است.

ورزش سه: سرمربی پاری‌سن‌ژرمن که به شدت از عملکرد شاگردانش مقابل موناکو خشمگین بود اعلام کرد که در آستانه بازی با بایرن نگران است.

 پاری‌سن‌ژرمن تنها سه روز قبل از بازی رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل بایرن مونیخ، امشب در خانه موناکو متحمل یک شکست (۳-۱) تلخ شد تا در یک شرایط نگران کننده قرار بگیرد؛ شرایطی که خشم کریستوف گالتیه را به همراه داشت.

سرمربی پاریسی ها در پایان بازی با موناکو در پاسخ به این سوال که آیا عملکرد شاگردانش او را عصبانی کرده گفت:" بله من عصبانی هستم چون شروع فاجعه باری داشتیم و گل سوم را هم در دقایق تلف شده نیمه اول خوردیم تا کار برای جبران سخت شود. ما امروز صبح علاوه بر مصدومان قبلی به خاطر یک ویروس (گوارشی) چند بازیکن خود را از دست دادیم.

بحران شدید پاریسی‌ها در آستانه بازی با بایرن

بازی ما ضرباهنگ لازم را نداشت. این وضعیت فعلی تیم است. من نمی توانم پشت آن پنهان شوم. وضعیت تیم اینگونه است. عجیب است اما واقعیت دارد. عجیب است که به عنوان سرمربی پاری سن ژرمن این را می گویم اما واقعیت فعلی همین است."

نگران وضعیت فعلی هستم
پاری‌سن‌ژرمن طی ۱۰ بازی اخیر خود ۴ شکست متحمل شده و این بسیار نگران کننده است و باعث خشم هواداران نیز شده است. گالتیه با تاکید به اینکه تیمش در این شرایط به اتحاد نیاز دارد افزود:" شرایط سختی برای بازیکنان و هواداران است. ما یک بازی بسیار مهم در روز سه شنبه خواهیم داشت و باید برای آن متحد باشیم تا با انرژی و اعتماد به نفس بالا ظاهر شویم. من نگران بازی با بایرن هستم، باید ببینم کدام یک از غایبین امروز می توانند در روز سه شنبه حاضر باشند. تیم در حال حاضر به شدت تضعیف شده و نگران هستیم. من عصبانیت هواداران را درک می کنم."

بحران شدید پاریسی‌ها در آستانه بازی با بایرن

او با اشاره به ضعف های تیمش در این دیدار ادامه داد:" باید تمرکز و دقت خود را در خط دفاعی بالاتر ببریم. در نیمه دوم شوت های کم اثری به سمت دروازه حریف زدیم و به نظرم این برای تیمی چون تیم ما قابل قبول و کافی نیست. ما قصد داشتیم از طریق پیستون های خود در زمین حریف نفوذ کنیم ولی دریافت گل های زودهنگام برنامه را تغییر داد."

خبر بد گالتیه: امباپه به بایرن نمی رسد!
سرمربی پاریس در پاسخ به سوالی در مورد مصدومیت کیلیان امباپه و احتمال حضور او در بازی روز سه شنبه مقابل بایرن مونیخ گفت:" فکر نمی کنم امباپه مقابل بایرن بازی کند. مسابقات دیگری نیز در پیش داریم و در خصوص وی ریسک نمی کنیم. امیدواریم که امباپه هر چه زودتر بهبود یابد و وراتی، مسی و دیگر غایبین را برای بازی بعد داشته باشیم."

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج