adexo3
۱۲۸۷۳۰۸
۵۲۲۵
۵۲۲۵
پ

چراغ سبز ستاره بایرن مونیخ به رئال مادرید

ژائو کانسلو ستاره پرتغالی منچسترسیتی که به صورت قرضی در بایرن مونیخ توپ می زند، از شنیدن علاقه رئال مادرید به وجد آمده است.

 فوتبالی: ژائو کانسلو ستاره پرتغالی منچسترسیتی که به صورت قرضی در بایرن مونیخ توپ می زند، از شنیدن علاقه رئال مادرید به وجد آمده است.

در ماه ژانویه در یک انتقال بسیار ناگهانی، کانسلو به صورت قرضی به بایرن مونیخ پیوست و اگرچه باواریایی ها دوست دارند تا در تابستان بعدی، خرید او را با قیمت ۷۰ میلیون یورو، دائمی کنند، اما این موضوع ممکن است از نظر مالی، شرایط آن ها را در فصل آینده، بد کندو کانسلو در زمان حضورش در منچسترسیتی، یکی از مهره های کلیدی پپ گواردیولا بود که الان گفته می شود به خاطر جروبحث با همین سرمربی اسپانیایی، مجبور به خروج از اتحاد شد. 

به نقل از سایت گل، برخی از رسانه‌های اسپانیایی ادعا می کنند سران مادریدی در پنجره نقل و انتقالات زمستانی برای خرید کانسلو، پیشنهاد ۶۰ میلیون یورویی ارائه کرده‌اند، اما کانسلو می گوید: "نه، حقیقت این نیست، اما اگر شما می گویید... اینکه رئال مادرید به شما علاقه دارد، باعث افتخار است، چون آن‌ها یکی از بهترین باشگاه‌های دنیا هستند و علاقه آن‌ها، یعنی من کارم را درست انجام داده ام. هیچ چیز منفی نمی توانم درباره سیتی بگویم، چون آن‌ها به من فرصت دادند تا به بازیکنی که امروز هستم، تبدیل شوم. همیشه قدردان پپ گواردیولا و سایر اعضای باشگاه هستم. شاید در پایان فصل به سیتی برگشتم، چون در فوتبال، هیچ وقت هیچ چیز مشخص نیست."

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج