۱۲۸۷۶۷۸
۴۰۳۹
۴۰۳۹
پ

تکلیف یک گزینه تیم ملی ایران مشخص شد

مدیر تیم فوتبال تراکتور نسبت به حضور سرمربی این تیم روی نیمکت تیم ملی واکنش نشان داد.

خبرگزاری تسنیم: مدیر تیم فوتبال تراکتور نسبت به حضور سرمربی این تیم روی نیمکت تیم ملی واکنش نشان داد.

علی اکبر ذوالمجیدیان مدیر تیم فوتبال تراکتور درباره تساوی تراکتور مقابل آلومینیوم اراک در هفته بیستم لیگ برتر و قطع نوار پیروزی‌های این تیم اظهار داشت: واقعاً آلومینیوم از دست ما در رفت. متأسفانه شب قبل از بازی کمیته انضباطی با محروم کردن هادی محمدی، تمرکز دفاعی تیم ما را بهم زد ولی با این وجود بچه‌ها عملکرد خوبی داشتند. ان‌شاءالله از بازی بعد دوباره روند خوب‌مان را ادامه خواهیم داد تا به رتبه‌های بالای جدول برسیم.

وی درباره پیشرفت فنی محسوس تراکتور در هفته‌های اخیر تصریح کرد: خمس از لحاظ تاکتیکی خیلی با بچه‌ها کار می‌کند و خودش هم مثل بازیکنان در تمرین تحرک دارد. نکات فنی به بازیکنان دیکته می‌شود و خدا را شکر بچه‌ها هم به نحو احسن آنها را در زمین پیاده می‌کنند. در بازی با آلومینیوم چمن ورزشگاه چندان باب میل ما نبود و همین اتفاق باعث شد آلومینیوم از دست ما در برود.

مدیر تیم تراکتور گفت: از بازی بعد به روند بردهای‌مان برمی‌گردیم و حق‌مان است که نتایج خوبی بگیریم. در چند بازی متوالی اشتباهات داوری باعث شد نتیجه نگیریم و اینجای جدول باشیم، وگرنه جایگاه بهتری در جدول داشتیم. خدا را شکر روندمان رو به رشد است و حتماً به بالای جدول خواهیم رسید.

ذوالمجیدیان در واکنش به اینکه از پاکو خمس به‌عنوان یکی از گزینه‌های هدایت تیم ملی نام برده می‌شود، عنوان کرد: خمس عاشق تراکتور است و با تمام وجود هم در تیم کار می‌کند. تمام فکر و ذکر او روی تراکتور متمرکز شده و تا جایی که می‌دانم به چیز دیگری فکر نمی‌کند.

وی در مورد فسخ قرارداد یک طرفه کاوه رضایی با تراکتور و اینکه این بازیکن اکنون با اشتباه خود نیم‌فصل دوم لیگ برتر را از دست داده است، گفت: به این موضوع ورود نمی‌کنم اما دیدید که خمس تأکید کرد تا زمانی که او باشد کاوه رضایی در تراکتور جایی ندارد. باشگاه باید درباره این بازیکن تصمیم بگیرد. به نظرم رضایی اشتباه کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج