۱۲۸۸۳۶۸
۲۰۷۸
۲۰۷۸
پ

ادامه روزهای فوق‌العاده یونایتد با رشفورد

منچستریونایتد در هفته بیست و چهارم لیگ برتر در خانه خود اولدترافورد به مصاف لستر رفت و موفق شد این تیم را ۳-۰ شکست دهد.

ورزش سه: منچستریونایتد در هفته بیست و چهارم لیگ برتر در خانه خود اولدترافورد به مصاف لستر رفت و موفق شد این تیم را ۳-۰ شکست دهد.

شیاطین سرخ سه روز بعد از آنکه در نوکمپ مقابل بارسلونا به تساوی ۲-۲ دست پیدا کردند امشب در اولدترافورد میزبان لسترسیتی بودند تا بازی خود در هفته بیست و چهارم لیگ برتر را برگزار کنند.

با توجه به تساوی منچسترسیتی در بازی دیشب این تیم مقابل ناتینگهام فارست شاگردان تن‌هاخ فرصت خوبی داشتند تا با پیروزی در این مسابقه فاصله‌شان را با سیتیزن‌ها کاهش دهند. یونایتد در صورت پیروزی مقابل لستر ۴۹ امتیازی شده و فاصله‌اش با سیتی را به سه امتیاز کاهش می‌داد.

در همان دقایق اولیه لستر موقعیتی عالی به دست آورد که با درخشش استثنایی دخیا نتوانست به گل برسد. فرد توپ را از دست داد و بارنز که توپ را به دست آورده بود با حرکت ترکیبی زیبایی با بازیکن هم‌تیمی‌اش با دخیا تک به تک شد ولی سنگربان یونایتد با مهاری زیبا دروازه تیمش را نجات داد.

در دقیقه ۲۰ دخیا بار دیگر ناجی دروازه یونایتد شد. کاستانیه از سمت راست ارسالی روی دروازه انجام داد و لیاناچو با ضربه سر توپ را به گوشه سمت چپ دروازه فرستاد اما دخیا با یک دوست توپ را دفع کرد.

پنج دقیقه بعد مارکوس رشفورد ستاره این روزهای یونایتد موفق شد اولین گل بازی را به ثمر برساند. پاس خوب فرناندز با بیرون پا از خط دفاعی لستر عبور کرد و رشفورد که از تله آفساید گریخته بود توپ را تصاحب کرده و با یک شوت پای راست عالی توپ را به گوشه سمت چپ دروازه لستر فرستاد.

 ادامه روزهای فوق‌العاده یونایتد با رشفورد
 ادامه روزهای فوق‌العاده یونایتد با رشفورد

در دقیقه 37 دیه‌گو دالوت یک فرصت بی‌نظیر را مقابل دروازه خالی از دست داد. برونو پاسی عالی در مقابل دروازه لستر ارسال کرد که دالوت کافی بود با یک بغل پای ساده آن را به گل تبدیل کند اما او به شکلی عجیب این موقعیت را از دست داد و توپ را بیرون زد.

در ادامه نیمه اول موقعیت مهم دیگری روی دروازه‌ها خلق نشد تا یونایتد به لطف گل رشفورد و دو مهار استثنایی داوید دخیا این نیمه را با برتری 1-0 به پایان برساند.

تنها چند دقیقه از شروع نیمه دوم گذشته بود که لیساندرو مارتینز موقعیت عالی‌ای برای یونایتد از دست داد. سانتر عالی لوک شاو را لیساندرو با ضربه سر به سمت دروازه فرستاد اما ضربه سر او از بالای دروازه عبور کرد.

در دقیقه 56 رشفورد دومین گل خود در این مسابقه را به ثمر رساند. او پاس فرد را دریافت کرد و در حالیکه بازیکنان لستر دست خود را به علامت آفساید بالا برده بودند به محوطه جریمه این تیم وارد شد و با ضربه‌ای مطمئن وارد را مغلوب کرد و دومین گل تیمش را وارد دروازه حریف کرد.

 ادامه روزهای فوق‌العاده یونایتد با رشفورد
 ادامه روزهای فوق‌العاده یونایتد با رشفورد

پنج دقیقه بعد یونایتدها سومین گل خود را هم به ثمر رساندند. لیاناچو توپ را در نیمه خودی لستر از دست داد و رشفورد صاحب توپ شد. او توپ را به جیدون سانچو رساند و این ستاره انگلیسی بعد از حرکت ترکیبی با برونو با شوتی تک‌ضرب دروازه لستر را باز کرد.

 ادامه روزهای فوق‌العاده یونایتد با رشفورد
 ادامه روزهای فوق‌العاده یونایتد با رشفورد

درحالیکه دو دقیقه به پایان مسابقه باقی مانده بود سانچو توپ خوبی به درون محوطه جریمه لستر فرستاد و ووت وخهورست می‌توانست پاس او را به گل تبدیل کند ولی وارد، دروازه‌بان لستر، موفق شد ضربه او را دفع کند تا دروازه‌اش برای چهارمین بار باز نشود.

بازی در نهایت با پیروزی 3-0 یونایتد به پایان رسید تا شیاطین سرخ از 24 بازی 49 امتیازی شده و فاصله‌شان با منچسترسیتی که در رتبه دوم جدول ایستاده را به 3 امتیاز کاهش دهند.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج