۱۲۸۹۱۶۹
۸۸۲
۸۸۲
پ

قاسم‌پور: بضاعت فولاد و الهلال قابل قیاس نیست

یک پیشکسوت فوتبال با بیان اینکه فولاد در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا کار سختی مقابل الهلال دارد، گفت: بضاعت این دو تیم اصلاً با هم قابل قیاس نیست.

ایسنا: ابراهیم قاسم‌پور اظهار کرد: فولاد بازی سختی با الهلال دارد و اصلاً الهلال قابل قیاس با الفیصلی در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا نیست. ضمن اینکه فولاد در بازی‌های اخیر خود در لیگ برتر نتایج خوبی کسب نکرده است و شاید همین موضوع از نظر روحی روانی مشکل‌ساز شود.

وی ادامه داد: الهلال یک تیم سازمان‌یافته و بابرنامه است که از بازیکنان سرشناس خارجی نیز بهره می‌برد. البته فوتبال، ورزشی غیرقابل پیش‌بینی است و به همین دلیل علاقه‌مندان زیادی دارد و نمی‌توان از الان نتیجه بازی فولاد و الهلال را پیش‌بینی کرد. 

این پیشکسوت فوتبال خاطرنشان کرد: الهلال نایب قهرمان جام باشگاه‌های جهان است و شاید کسی در آن مقطع فکر نمی‌کرد که این تیم تا مرحله‌ای پیش برود که با رئال مادرید بازی کند. به هر حال الهلال زحمت کشیده و هزینه کرده است و تأکید می‌کنم حریف سختی برای فولاد خواهد بود اما باز هم تأکید می‌کنم هیچ چیزی قابل پیش‌بینی نیست.

وی ادامه داد: روی کاغذ و طبق قانون فوتبال، با توجه به اینکه بضاعت الهلال از نظر سخت‌افزاری، بازیکن و هزینه‌هایی که داشته است قابل قیاس با فولاد نیست، نمی‌توان فولاد را برنده این دیدار دانست اما امیدوارم نماینده ایران در هر شرایطی بتواند باز هم در آسیا صعود داشته باشد. 

قاسم‌پور عنوان کرد: فولاد باید این قرعه را بپذیرد و بتواند توانمندی‌هایش را در زمین نشان دهد. هر چند در فوتبال ملی و باشگاهی دیگر سخت است که ایران بتواند به موفقیت برسد و این به خیلی از مسائل در فوتبال ما برمی‌گردد. اگر زمانی در فوتبال ایران به نتیجه هم برسیم، شانسی است، چرا که هیچ وقت برنامه و تفکری پشت آن نیست.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج