adexo3
۱۲۸۹۲۰۷
۳۰۰۵
۳۰۰۵
پ

سرمربی پرسپولیس باز هم در تله آبی!

در فصل جاری هم پرسپولیس و یحیی گل‌محمدی نتایج خوبی مقابل مربیان استقلالی نگرفتند.

خبرورزشی: اگر به نیمکت تیم‌های لیگ برتری نگاه کنیم، می‌بینیم که تعداد مربیان استقلالی به مراتب بیشتر از پرسپولیسی‌هاست. پارسال هم همین موضوع وجود داشت و اتفاقا امتیازاتی که این مربیان استقلالی از پرسپولیس و یحیی گل محمدی گرفتند، باعث شد تا پرسپولیس به ششمین قهرمانی متوالی خود نرسد.

اوضاع در این فصل هم درست مثل سال قبل پیش می‌رود و یحیی امتیازات زیادی را به مربیان استقلالی داده است. این اتفاقی است که فصل گذشته هم افتاد؛ فصل قبل پرسپولیس با از دست دادن امتیازهای زیاد مقابل تیم‌هایی که مربیان‌شان سابقه حضور در استقلال را داشتند، قافیه قهرمانی را به استقلال باخت.

به گونه‌ای که مرور بازی‌ها و نتایجی که در لیگ ۲۱ به دست آمد نشان می‌دهد قهرمانی استقلال، ماحصل امتیازهای فرهاد مجیدی در استقلال و امتیازهایی است که مربیان استقلالی مقابل پرسپولیس یحیی گرفتند؛ ۳ امتیاز رسول خطیبی (آلومینیوم)، ۴ امتیاز امیر قلعه‌نویی (گل گهر)، ۳ امتیاز علیرضا منصوریان (صنعت نفت)، ۴ امتیاز فرهاد مجیدی (استقلال) و ۴ امتیاز رضا عنایتی (هوادار).

این فصل هم این داستان تلخ برای پرسپولیس در حال تکرار است. فولاد نکونام در ۲ بازی رفت و برگشت ۵ امتیاز را از یحیی و تیمش گرفت. مهدی رحمتی هم ۲ امتیاز از او گرفت. ساکت الهامی هم با ۳ امتیاز در این چرخه ایفای نقش کرد و برای اولین‌بار موفق شد شکست دادن پرسپولیس را تجربه کند. الهامی آخرین استقلالی بود که موفق شد پرسپولیس را شکست دهد و حتی صدرجدول هم از دست سرخ پوشان بپرد و به سپاهان برسد.

در هفته بعدی لیگ پرسپولیس باید به مصاف یک مربی استقلالی دیگر برود و میزبان نفت مسجد سلیمان و رضا عنایتی خواهد رفت. این تیم اوضاع خوبی ندارد و حتی شایعاتی مبنی بر جدایی عنایتی هم به گوش می‌رسید. یحیی که خاطرات خوبی از عنایتی هم ندارد و فصل قبل دو بار مقابل او متوقف شده بود، امیدوار است موضوع استعفای همبازی سابقش صحت داشته باشد و از تقابل با آقای گل سابق آبی‌ها در امان باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج