۱۲۸۹۶۳۳
۲۳۲۱
۲۳۲۱
پ

ستاره کره‌ای در آستانه حضور در لیگ برتر

رسانه‌های ایتالیایی می‌گویند منچستریونایتد با ناپولی برای جذب کیم مین جائه به توافق رسیده تا لیگ برتر به‌زودی شاهد حضور یک ستاره کره‌ای دیگر باشد.

ورزش سه: رسانه‌های ایتالیایی می‌گویند منچستریونایتد با ناپولی برای جذب کیم مین جائه به توافق رسیده تا لیگ برتر به‌زودی شاهد حضور یک ستاره کره‌ای دیگر باشد.

ستاره کره‌ای در آستانه حضور در لیگ برتر

 

سون هیونگ مین در حال حاضر مشهورترین لژیونر فوتبال کره است که به عنوان یکی از ستاره‌های اصلی تاتنهام شناخته می‌شود. اما به‌زودی یک ملی‌پوش کره‌‌ای دیگر در لیگ برتر به میدان می‌رود تا فوتبال انگلیس شاهد حضور یک ستاره دیگر از کره جنوبی باشد.

روزنامه ایتالیایی کوریره دلو اسپورت امروز مدعی شد منچستریونایتد برای تقویت خط دفاعی خود کیم مین جائه، دفاع وسط کره‌ای ناپولی، را هدف گرفته و مذاکرات اولیه آنها با باشگاه ایتالیایی موفقیت‌آمیز بوده است.

ستاره کره‌ای در آستانه حضور در لیگ برتر

ناپولی اعلام کرد تابستان آینده در یک بازه زمانی 15روزه بند آزادسازی جائه را فعال می‌کند و یونایتد باید در این فرصت هر چه سریع‌تر برای پرداخت مبلغ 50 میلیون یورو اقدام کند تا مدافع کره‌ای را به دیگر باشگاه‌های اروپایی نبازد.

ناپولی حالا که کیم مین جائه را از دست رفته می‌بیند امیدوار است در ماه‌های باقی‌مانده او را به امضای تبصره جدیدی به قراردادش راضی کند تا مبلغ بند آزادسازی او به 70 میلیون یورو افزایش یابد. هنوز مشخص نیست که آیا جائه با این پیشنهاد ناپولی موافقت خواهد کرد یا نه.

یونایتد تابستان آینده حتما به دنبال جذب یک دفاع وسط خواهد بود. با اینکه تن‌هاخ تابستان گذشته لیساندرو مارتینز آرژانتینی را به خدمت گرفت، ولی با توجه به اینکه او اعتقادی به بازی هری مگوایر و ویکتور لیندلوف ندارد از مدیران باشگاه خواسته‌ است از همین حالا تلاش برای جذب یک مدافع مرکزی را آغاز کنند. کوریره دلو اسپورت می‌گوید تن‌هاخ سبک بازی کیم مین جائه را می‌پسندد و او را گزینه اول خود می‌داند.

ستاره کره‌ای در آستانه حضور در لیگ برتر

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج