۱۲۸۹۸۶۰
۲۱۵۱
۲۱۵۱
پ

فتح‌الله‌زاده: مرا در استقلال تنها گذاشته‌اند

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: مرا در باشگاه تنها گذاشته‌اند و از دولت می‌خواهم برای پرداخت پول استراماچونی به استقلال کمک کند.

خبرگزاری تسنیم: علی فتح‌الله‌زاده در گفت‌و‌گوی تلفنی با برنامه «ورزش و مردم» درباره بحث رقابت بخش خصوصی و دولتی در فوتبال ایران، اظهار داشت: بحث تیم‌های دولتی و خصوصی را جمع کنیم. ما فوتبال واحدی داریم و باید مکانیزمی براساس آن تعریف شود و کار را شروع کنیم. کارشناسان اول هر فصل باید درباره باشگاه‌ها صحبت کنند. به عنوان مثال؛ به فتح‌الله‌زاده بگویند چقدر درآمد دارید و چقدر می‌خواهید هزینه کنید؟ باید براساس درآمد تعریف شده به تیمی اجازه هزینه داده شود. اگر بالاتر از آن برود، تیم مدنظر باید یک رده پایین‌تر برود. نمونه این اتفاق در آلمان افتاد و یک تیم به دلیل هزینه بالاتر از مصوبه یک رده پایین‌تر رفت. اینجا این‌طور نیست. بخش‌هایی پول‌هایی دارند که هزینه می‌کنند اما بعدها نگاه می‌کنید و متوجه می‌شوید اثری از آنها نیست.

وی افزود: فدراسیون می‌تواند کارشناس بیاورد و نظارت کند. این قابل قبول نیست بازیکنی به استقلال پیشنهاد ۱۰ میلیاردی بدهد و سپس بگوید با ۵ میلیارد تومان به تیم شهرستانی رفته است. معلوم است اینجا تبانی صورت گرفته است. ما باید مکانیزم را خوب تعریف کنیم و پروتکلی برای آن بنویسیم. با قیمت دلار فعلی که سرسام آور است، بازیکن خارجی که می‌آوریم ارزان‌تر از ایرانی است. ما باید بازیکن با کیفیت خارجی به فوتبال‌مان بیاوریم. عربستانی که هزینه می‌کند و رونالدو را جذب می‌کند بعدها خواهید دید که فوتبال‌شان اوج می‌گیرد. ما هم باید این کارها را بکنیم و فوتبال‌مان را از حالت بیمارگونه خارج کنیم.

مدیرعامل باشگاه استقلال در خصوص پرداخت مطالبات آندره‌آ استراماچونی، خاطرنشان کرد: پرداخت پول استراماچونی به تنهایی از عهده ما برنمی‌آید. ما نمی‌دانستیم دلار در دو، سه ماه اخیر چند برابر می‌شود. ما گفتیم اگر به هر تیمی از جمله پرسپولیس از سوی دولت کمک شده است، دست‌شان را می‌بوسم و کار خوبی کرده‌اند. به استقلال کمک نشود این همه پول را نمی‌توان تأمین کرد. من باید تا شب عید ۳۰۰ میلیارد تومان پول بیاورم تا مجوز حرفه‌ای را بگیرم. مرا تنها در باشگاه استقلال گذاشته‌اند. در این چند ماه چندین میلیارد پول آوردم ولی هنوز عقب هستم. از دولت محترم و شخص آقای مخبر می‌خواهم کمک کنند، همانطوری سفارش کردند اپراتور ایرانسل اسپانسر پرسپولیس شود برای ما سفارش کنند همراه اول با استقلال قرارداد ببندد. بحث پول استراماچونی پروسه ملی است. اگر استقلال از آسیا حذف شود، ۳۰،۴۰ میلیارد هوادار ناامید می‌شوند. با شرایطی که داریم مجبوریم یکشنبه یا دوشنبه برای هواداران فراخوان بزنیم و شماره حساب بدهیم تا کمک کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج