۱۲۸۹۹۴۴
۵۶۸۳
۵۶۸۳
پ

دژاگه در عصبانی‌ترین حالتی که دیده بودیم

دو واکنش از بازیکنان تعویضی فولاد عمق حاشیه این تیم در حاشیه دیدار با الهلال را به تصویر کشید.

ورزش سه: دو واکنش از بازیکنان تعویضی فولاد عمق حاشیه این تیم در حاشیه دیدار با الهلال را به تصویر کشید.

دژاگه در عصبانی‌ترین حالتی که دیده بودیم

استعفای ناگهانی و عجیب جواد نکونام انگار خللی در روند کاری فولاد خوزستان به وجود نیاورده بود و بازیکنان این تیم با روحیه بالا و نمایش فنی درخشانی که برابر الهلال عربستان، موجب تعریف و تمجید کارشناسان و هواداران شدند و با وجود شکست، انتقادی به سمت آنتها نرفت، اما دو حاشیه و مجادله لفظی از چشم تعداد زیادی از بینندگان تلویزیونی جا ماند؛ صحنه‌ای که نشان از عدم همدلی در داخل تیم بود.

حمیدرضا رجبی که یکی از کمک‌های اصلی نکونام در مباحث فنی و البته رابط او در نقل و انتقالات بوده، به‌عنوان سرمربی موقت عملکرد بدی از نظر نتیجه نداشت، اما برای جایگاهی که باید به‌عنوان نفر اول در کادر فنی به حساب می‌آمد، بین بازیکنان فولاد تعریف نشده بود تا جوابگویی آنها را مقابل خود ببیند.

رجبی در دقیقه ۷۱ دست به دو تغییر همزمان در ترکیب فولاد زد و احسان پهلوان و اشکان دژاگه را بیرون کشید و علیرضا کوشکی و سعید واسعی را به زمین آورد که یکی از دو تعویضی و هافبک باتجربه تیمش به این تغییر واکنش نشان داد.

دژاگه در عصبانی‌ترین حالتی که دیده بودیم
این اولین واکنش دژاگه پس از دیدن شماره پیراهنش روی تابلوی تعویض بود که باید جای خود را به سعید واسعی می‌داد تا کاپیتان پیشین تیم ملی با اشاره دست و بر زبان آوردن «اینو!» به تغییر خود واکنش نشان دهد
دژاگه در عصبانی‌ترین حالتی که دیده بودیم
این نگاه دژاگه کاملا نشان داد او چقدر از تعویض برابر الهلال، با وجود نمایش خوبش ناراحت است
دژاگه در عصبانی‌ترین حالتی که دیده بودیم
دژاگه در این لحظه یک اعتراض عجیب با زبان آوردن یک جمله غیرمنتظره داشت تا اختلاف نظرش با جانشین نکونام و البته تمام اعضای کادر فنی فولاد را نشان دهد

دژاگه پس از اینکه نکونام و هم‌بازی و دوست نزدیکش از فولاد جدا شد، طبیعی بود از شرایط پیش آمده برای این تیم ناراحت باشد که اولین واکنش او(بدون اینکه مصاحبه‌ای انجام دهد)، در زمان تعویضش مقابل الهلال عربستان اتفاق افتاد.

اشکان در دیدار مرحله یک‌هشتم نهایی مقابل الفیصلی عربستان نیز که نکونام روی نیمکت فولاد نشسته بود، دقیقا در همین زمان از مسابقه تعویض شد ولی در آن لحظه هیچ واکنشی به سرمربی تیمش نداشت، اما در غیاب نکو، او به تغییرش برابر الهلال واکنش نشان داد و یک اعتراض شدید و غیرمنتظره به رجبی و دستیاران‌اش کرد.

اما این پایان حواشی این دیدار نبود و در دقیقه ۸۰ نیز یک اتفاق دیگر افتاد؛ این بار هم از سوی یک بازیکن تعویضی دیگر که روی نیمکت نشسته بود و بازهم با حمید رجبی بحث کرد.

دژاگه در عصبانی‌ترین حالتی که دیده بودیم
دقیقه ۸۰ فولاد یک ضربه ایستگاهی به دست آورد که در همین لحظه سینا مریدی، بازیکنی که از زمین خارج شده بود، یک نکته یا صحبت با لحن جدی به حمید رجبی داشت که واکنش تند او را مقابل خود دید
دژاگه در عصبانی‌ترین حالتی که دیده بودیم
رجبی پس از واکنش به بازیکنی که تعویض کرده بود، چرخید و با خوردن آب به لحظه زدن ایستگاهی تیمش نگاه می‌کرد که در همان ثانیه تصویر سینا مریدی پشت سر او دوباره یک نکته را به بینندگان نشان می‌داد. مریدی رو به دیگر مربیان و بازیکنانی که روی نیمکت نشسته بودند، جمله «این چی میگه!» را بر زبان آورد تا دومین شکاف بین اعضای تیم فولاد در دیدار با الهلال مشخص شود!

سینا مریدی که در دقیقه ۶۲ به‌عنوان نخستین تعویضی فولاد جای خود را به محمد آبشک داده بود، قبل از زدن یک ضربه ایستگاهی مجادله لفظی با سرمربی موقت فولادی‌ها داشت که بحث آنها چند ثانیه بیشتر طول نکشید و در ادامه ارسال وحید حیدریه و ضربه سر محمدامین حزباوی که از روی تیرک عبور کرد، موجب شد آن اتفاق فراموش شود.

با این وجود و گمانه‌زنی‌ها در خصوص ادامه فعالیت حمید رجبی به‌عنوان سرمربی در فولاد خوزستان تا پایان فصل جاری، باید اشاره کرد که او مسیر سختی برای کار با بازیکنان این تیم ازجمله دژاگه خواهد داشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج