جاباما
۱۲۸۹۷۳۰
۳۵۹۷
۳۵۹۷
پ

رمزگشایی از تصمیم تاج برای سرمربیگری تیم ملی

به نظر می‌رسد مهدی تاج با تازه‌ترین مصاحبه‌ای که در مورد سرمربی تیم ملی انجام داد، مشخص کرد که سرمربی بعدی تیم ملی خارجی است یا ایرانی.

خبرورزشی: به نظر می‌رسد مهدی تاج با تازه‌ترین مصاحبه‌ای که در مورد سرمربی تیم ملی انجام داد، مشخص کرد که سرمربی بعدی تیم ملی خارجی است یا ایرانی.

مهدی تاج رئیس رئیس فدراسیون فوتبال در مورد انتخاب سرمربی تیم ملی گفت: فدراسیون فوتبال برای انتخاب سرمربی تیم ملی عجله‌ای ندارد. به این خاطر که فعلا بازی‌های لیگ برتر در جریان است و اگر سرمربی تیم ملی کشورمان هم مشخص شود، وی نمی‌تواند برای تیم ملی تمرین بگذارد.

رمزگشایی از تصمیم تاج برای سرمربیگری تیم ملی

اگر فدراسیون فوتبال تصمیم به حضور مربی خارجی در راس کادر فنی تیم ملی گرفته باشد، باید در این برهه از زمان سرمربی تیم ملی را انتخاب کند تا وی با تماشای بازی‌های لیگ برتر بازیکنان مد نظر خود را برای دیدار با روسیه و عراق انتخاب کند. اینکه فدراسیون فوتبال تمایلی ندارد، در این برهه از زمان سرمربی تیم ملی را  انتخاب کند، به احتمال قوی سرمربی تیم ملی ایرانی است و با شناختی که از بازیکنان دارد، نیاز به تماشای بازی‌های لیگ برتر و انتخاب مهره‌های مد نظر خود ندارد.

تیم ملی در فیفا دی فروردین قرار است با تیم‌های روسیه و عراق بازی کند و گفته می‌شود با جدایی جواد نکونام از تیم فولاد شانس وی برای هدایت تیم ملی در جام ملت‌های آسیا بیشتر شده است. این همان ایده‌ای است که مهدی تاج بعد از حضور دوباره در فدراسیون فوتبال آنرا افشاء کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج