adexo3
۱۲۹۰۵۸۲
۳۴۵۳
۳۴۵۳
پ

رونالدو بهترین دوست خود را به النصر می‌برد؟

به نظر می رسد که رونالدو علاقه زیادی به جذب کارلو پینسولیو، دروازه بان ذخیره یوونتوس و یکی از بهترین دوستان وی در طول دوران حضورش در ایتالیا توسط النصر دارد.

پایگاه خبری فوتبالی: به نظر می رسد که رونالدو علاقه زیادی به جذب کارلو پینسولیو، دروازه بان ذخیره یوونتوس و یکی از بهترین دوستان وی در طول دوران حضورش در ایتالیا توسط النصر دارد.

رونالدو پس از عدم موفقیت در پیراهن منچستریونایتد، دوران جدیدی را در عربستان و تیم النصر آغاز کرده و تاکنون عملکرد موفقی نیز به ثبت رسانده است؛ وی اما حدفاصل سال های ۲۰۱۸ تا ۲۰۲۱، در ایتالیا و یوونتوس به میدان می رفت و چندین دوست نیز در این تیم پیدا کرده بود که مهم ترین آن ها، دروازه بان سوم یووه ای ها یعنی کارلو پینسولیو بود.

رونالدو بهترین دوست خود را به النصر می‌برد؟

این دروازه بان 32 ساله همیشه از محبوب ترین بازیکنان یوونتوس در بین اهالی تیم بوده و همیشه شبیه نمادی از باشگاه از وی در رختکن یاد شده است، گلری که البته خیلی کم به میدان می رود. با این حال، رونالدو در حال حاضر با وی تماس گرفته و از او خواسته تا به النصر بیاید تا هم از زندگی در عربستان لذت برده و هم زمان فوتبال بازی کردن خود را افزایش دهد.

پینسولیو از زمان بازگشت به یووه در سال 2017، 5 برای این تیم به میدان رفته که تقریبا همگی بازی های بدون اهمیت پایان فصل بوده است. قرارداد وی در پایان این فصل به پایان می رسد و النصر او را جایگزین خوبی برای دیوید اوسپینا که در حال حاضر با مصدومیت دست و پنجه نرم می کند می داند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج