۱۲۹۱۲۵۷
۲۶۹۴
۲۶۹۴
پ

لک: رفت و برگشت باختید، چطور به ما نمی‌بازی!

حامد لک در مورد حواشی پس از بازی با هوادار توضیح داد و گفت از ساکت الهامی انتظار بی احترامی به تیم‌شان را نداشته است.

خبرآنلاین: حامد لک در مورد حواشی پس از بازی با هوادار توضیح داد و گفت از ساکت الهامی انتظار بی احترامی به تیم‌شان را نداشته است.

لک: رفت و برگشت باختید، چطور به ما نمی‌بازی!

حامد لک، گلر مس رفسنجان که پس از پایان بازی امروز با هوادار با ساکت الهامی دچار درگیری لفظی شد در این خصوص گفت: ما در بازی قبل در جام حذفی هم خیلی خوب کار کردیم ولی متاسفانه نتوانستیم از موقعیت‌های‌مان استفاده کنیم و باختیم. مهمترین بخش بازی قبل این بود که نوع ادبیات و نحوه صحبت آقای الهامی با این حال که من چندین سال است که ایشان را می‌شناسم و ارادت قلبی دارم، نسبت به سرمربی من خیلی بد بود و انتظار نداشتم ایشان اینطوری صحبت کند. در جام حذفی زمانی که قهرمان شوی به شما کاپ می‌دهند و قبلش هر چه ببری فایده ندارد. شما باید زمانی بگویی به این تیم نمی‌بازم که رفت و برگشت نبازی.

او ادامه داد: ما دنبال کل کل کردن نیستیم چون فضای بی احترامی نیست و باید در چارچوب فوتبال و احترام فوتبال خوب بازی کنیم و آخرش دست بدهیم؛ ولی اینکه اینطور رفتار و بی احترامی کنی را از انتظار نداشتم چون واقعا من قلبا آقای ساکت را دوست دارم و ده سال است ایشان را می‌شناسم. آن زمان که به من گفت بهترین گلر آسیایی هنوز با پرسپولیس قهرمان غرب آسیا نشده بودم ولی از دستش ناراحت شدم. ایشان مربی فنی است و جام آورده است.

لک در مورد درگیری لفظی‌اش توضیح داد: من یک حرفی زدم ولی آقای الهامی خودشان حرف بد زدند و بعد که من حرف بد زدم داد زد آقای داور نگاه کن حامد فحش می‌دهد و من گفتم خودت قبلش فحش دادی.

دروازه‌بان مس در مورد جنجالی شدن بازی گفت: بازی تحت فشار بود و ما نیاز به برد داشتیم و باید جایگاه‌مان را در جدول ارتقا می‌دادیم. من نمی‌دانم خوشحالی مهرداد برای چه بود ولی انتظار نداشتم آقای الهامی اینطوری صحبت کند و به نظرم اصلا در شان ایشان نبود. شما باید قهرمان شوی بعد بگویی به این تیم نمی‌بازم. شما رفت و برگشت باختی؛ نمی‌خواهم کل کل کنم ولی باید صحبت‌های‌مان بعد از برد با احترام باشد چون ما باید چندین سال هم را ببینیم و احترام مهمترین بخشی است که در این جامعه گم شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج