۱۲۹۱۶۷۵
۲۹۱۸
۲۹۱۸
پ

واکنش باشگاه پاری‌سن‌ژرمن به اتهام تجاوز حکیمی

با وجود اینکه اشرف حکیمی به اتهام تجاوز جنسی تحت بازجویی قرار دارد، باشگاه پاری‌سن‌ژرمن همچنان به همکاری خود با او ادامه می‌دهد.

ورزش سه: با وجود اینکه اشرف حکیمی به اتهام تجاوز جنسی تحت بازجویی قرار دارد، باشگاه پاری‌سن‌ژرمن همچنان به همکاری خود با او ادامه می‌دهد.

روز دوشنبه فاش شد که اشرف حکیمی به دلیل تجاوز جنسی توسط دادستانی فرانسه تحت بازجویی قرار گرفته است. حادثه یادشده روز ۲۵ فوریه در منزل این بازیکن واقع در شهر پاریس رخ داده است. با این وجود اما باشگاه پاری‌سن‌ژرمن در دیدارهای آتی خود از وجود این بازیکن بهره خواهد برد.

وکلای حکیمی روز سه‌شنبه با انتشار بیانیه‌ای هرگونه تخلف از جانب این بازیکن را تکذیب و اعلام کردند: اتهامات واردشده به اشرف حکیمی کذب است. با این وجود او بدون هیچ مشکل خاصی حاضر به همکاری با مراجع قانونی است.

ESPN ساعتی پیش گزارش کرد که حادثه و تحقیقات یادشده هیچ تاثیری بر حضور این بازیکن در جمع نفرات تیم فرانسوی نخواهد داشت. به این ترتیب، این بازیکن که دو بازی قبلی پی‌اس‌جی را به دلیل مصدومیت از ناحیه همسترینگ از دست داد، آماده همراهی تیمش در بازی شنبه مقابل نانت خواهد بود.

پاریسی‌ها بعد از رویایی با نانت در لیگ فرانسه، روز چهارشنبه در یک دیدار بسیار حساس مقابل بایرن مونیخ به میدان خواهند رفت. این دیدار در چارچوب دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا برگزار می‌شود و شاگردان کریستف گالیته به دنبال جبران شکست یک بر صفر دور رفت و راهیابی به جمع هشت تیم نهایی هستند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج