adexo3
۱۲۹۱۷۸۸
۱۰۹۵
۱۰۹۵
پ

اولین اپیزود از سه‌گانه مهیج دنیای فوتبال

رئال مادرید و بارسلونا امشب در جام حذفی اسپانیا با هم روبه‌رو می‌شوند؛ این اولین اپیزود از سه‌گانه مهیجی است که دنیای فوتبال را تکان می‌دهد.

همشهری‌آنلاین: تنها یک باشگاه در جهان وجود دارد که اگر با اختلاف ۷امتیاز نسبت به رقیب دیرینه در صدر جدول لیگ حضور داشته باشد و چند هفته پیش یک جام (سوپرجام) را برده و تا نیمه‌نهایی جام حذفی بالا رفته باشد، از لفظ بحران برای توصیف آن استفاده می‌کنند؛ نام این تیم بارسلوناست. البته همین شرایط برای رئال مادرید هم هست.

رئال فصل پیش ۲جام گرفت و این فصل را نیز با جام شروع کرد و مدت‌ها در صدر جدول لیگ بود، ال‌کلاسیکوی رفت لالیگا را هم برده و در لیگ قهرمانان هم تا مرحله حذفی پیش رفته و لیورپول را در خانه این تیم ۵بر۲ شکست داده اما فقط کافی است یک تساوی به یک تیم بدهند؛ آنگاه رسانه‌ها شرایط این تیم را بحرانی توصیف می‌کنند و هواداران به بازیکنان فشار می‌آورند و ایادی رسانه‌ای باشگاه از پیشنهاد تیم ملی برزیل به آنچلوتی شایعه می‌سازند تا شرایط را برای اخراج این سرمربی ایتالیایی محبوب و موفق آماده کنند.

اولین اپیزود از سه‌گانه مهیج دنیای فوتبال

نه؛ شرایط بارسلونا و رئال‌مادرید هرگز ‌عادی نبوده است و نخواهد بود. تا این مقطع از فصل ۳ال‌کلاسیکو برگزار شده؛ دیدار دوستانه پیش‌فصل را بارسا با تک‌گل رافینیا برد، در لیگ این رئال‌مادرید بود که ۳بریک برنده شد و در سوپرجام همین نتیجه برای بارسلونا رقم خورد. ۳ال‌کلاسیکوی دیگر در طول چند هفته آینده در پیش است. امشب دیدار رفت مرحله نیمه‌نهایی جام‌حذفی در مادرید و ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برگزار می‌شود و یک بازی برگشت جام‌حذفی و یک دیدار برگشت لالیگا هم باقی مانده است.

غایبان ال‌کلاسیکو

۳مصدوم رئال‌مادرید؛ مندی، آلابا و رودریگو به این بازی نمی‌رسند، هر سه‌آنها بازیکنان کلیدی هستند. اما وضعیت بارسا بدتر است. لواندوفسکی در بازی با آلمریا آسیب دید، دمبله و پدری هم از قبل مصدوم بودند و این بازی را از دست دادند اما بدشانسی‌ها به همین جا ختم نشد و آنسو فاتی هم که قرار بود جای لواندوفسکی را در خط حمله بگیرد، مصدوم شد. فاتی دیروز در تمرینات حاضر بود و شاید به این بازی برسد.

ترکیب احتمالی رئال مادرید:

کورتوا، میلیتائو، رودیگر،کارواخال، اوردیازولا، کروس، مودریچ، والورده، آسنسیو وینیسیوس، بنزما.

ترکیب احتمالی بارسلونا:

 تراشتگن، آرخائو، کریستنسن، آلبا، آلونسو، پنیا، بوسکتس، کسیه، گاوی، فران، فاتی.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج