۱۲۹۱۹۷۵
۲۸۶۰
۲۸۶۰
پ

بارسلونا لیاقت این برد را نداشت!

تیبو کورتوا گفت رئال مادرید در دیدار با بارسلونا بر حریف تسلط داشت و بدشانس بود که در بازی رفت نیمه نهایی کوپا دل ری شکست خورد.

ایسنا: به نقل از آس، بارسلونا بار دیگر توانست رقیب سرسخت خود را شکست دهد. آخرین مصاف دو تیم بارسلونا و رئال در فینال سوپرجام اسپانیا بود که بارسا نزدیک به دو ماه پیش در ریاض ۳-۱ برنده شد و حالا بار دیگر بارسلونا توانست در کوپا دل ری حریف خود را از پیش رو بردارد.

تیبو کورتوا پس از ال کلاسیکو به TVE گفت: ما امروز بر بازی مسلط بودیم. بارسلونا کاملاً دفاعی بود. ما واقعاً بدشانس بودیم که گل را دریافت کردیم. آنها توپ را زدند و  من مهار کردم و آن توپ به سمت میلیتائو رفت و و وارد دروازه شد. بارسلونا لیاقت این برد را نداشت. ایجاد موقعیت برای ما سخت بود. ما بازی خوبی انجام دادیم و کنترل بازی را در اختیار داشتیم اما موقعیت به دست نیاوردیم چون آنها خوب دفاع کردند. از بازی راضی هستیم. همیشه نمی‌توان تیمی مانند بارسلونا را کنترل کرد.

بارسلونا به دنبال دو قهرمانی در لیگ و جام حذفی است، در حالی که مادرید به دنبال کاهش هفت امتیازی اختلاف با بارسلونای صدرنشین در لالیگا است.

مادریدی ها علیرغم اینکه مالکیت توپ را در دست داشتند و بارسا را مجبور به دفاع کردند، نتوانستند ضربه ای به سمت دروازه بزنند اما کارلو آنچلوتی عملکرد تیمش را تحسین کرد.

مادرید یکشنبه در لالیگا به دیدار رئال بتیس می‌رود و هفته بعد میزبان اسپانیول است و در ادامه، بازی دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با لیورپول در برنابئو را در پیش دارد.

بارسا پس از دو شکست متوالی برابر منچستریونایتد در لیگ اروپا و سپس آلمریا در لیگا، در وضعیت خوبی نبود ولی با این برد توانست از بحران کوچک خارج شود. پدری، لواندوفسکی و دمبله، سه بازیکن غایب بارسلونا در این دیدار بودند و به همین خاطر خیلی‌ها شانس برد رئال مادرید را بیشتر می‌دانستند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج