۱۲۹۲۴۹۴
۳۱۲۲
۳۱۲۲
پ

چرا دولت فقط برای پرسپولیس پول دارد؟

افشین حاجی پور پیشکسوت استقلال گفت: چطور برای پرداخت بدهی های پرسپولیس بودجه داریم، دولتمردان آماده به خدمتند و سرمایه وجود دارد اما کار استقلال در این قبیل مواقع باید به اعلام شماره حساب و دست کردن در جیب هواداران بکشد.

خبرورزشی: افشین حاجی پور، بازیکن اسبق استقلال درباره اوضاع و احوال این تیم در آستانه بازی مقابل گل گهر سیرجان اظهاراتی را مطرح کرد:

پس از تساوی با نساجی شرایط استقلال را چطور ارزیابی می کنید؟

اول باید درباره بازی با نساجی بگویم به دلیل تساوی هفته گذشته مطمئناً استقلال به سه امتیاز بازی با گل گهر نیاز دارد و این سه امتیاز از نان شب واجب‌تر است. اما انصافا استقلال مقابل نساجی خیلی خوب بود.

پس چرا برنده نشد؟

آن فوتبالی که از استقلال در زمین بد وطنی دیدیم عالی بود. زمین وطنی نه تنها در حد لیگ برتر، بلکه در حد لیگ یک هم نبود. چمن یک سال کاشته شده نباید به این شکل رها می شد که اینقدر وضعیتش خراب باشد. با این وجود استقلال چندین موقعیت گل ایجاد کرد، دو بار توپ را به تیر زد و مطهری می‌توانست یک تنه هت‌تریک کند. از همه بدتر داوری بود.

منظورتان خطا روی قایدی است؟

بله! در آن صحنه پنالتی صد درصد روی قائدی صورت گرفت. مدافع پایش را بالا آورد و به زانوی قایدی ضربه زد. تعجب می‌کنم از کارشناس داوری که ادعا می کند تجربه دارد اما می گوید آن لحظه خطای صورت نگرفته است. من که ۳۰ سال در فوتبال حضور دارم متوجه می شوم در آن لحظه پنالتی صورت گرفته است. متاسفم برای آنهایی که فوتبال لیگ برتر را یکطرفه قضاوت می کنند.

چرا دولت فقط برای پرسپولیس پول دارد؟

چه زمانی این مشکلات به پایان می رسد؟

ظاهراً تا ابد مشکلات فوتبال ما حل نمی شود. قرار است کمک داور ویدیویی بیاید اما ظاهراً تا وقتی نیامده استقلال باید ضرر بدهد که این ضرر شامل حال طرفداران هم می شود.

بازی با گل گهر را چطور پیش بینی می کنید؟

امیر قلعه نویی استاد فوتبال است و همیشه برای ما قابل احترام بوده و او را دوست داریم اما زمانی که با هر تیمی روبه روی استقلال قرار می گیرد ما دوست داریم بازنده شود. به نظرم استقلال در این بازی که در حضور تماشاگران برگزار می شود باید با تمام قدرت به میدان برود و از این هفته همه سه امتیازها را بگیرد چون در غیر این صورت با مشکل مواجه خواهد شد. با این نفرات و این نظم تاکتیکی قطعاً پیروزی استقلال دور از دسترس نیست.

به نظر شما استقلال تا تاریخ مقرر می تواند بدهی استراماچونی را بدهد؟

واقعاً باید از مدیران قبلی استقلال سوال کرد این همه پولی که بابت فروش قایدی به باشگاه آمد را چه کار کردند؟ چرا تیم بزرگی مثل استقلال باید با این مشکلات مواجه شود؟ مدافع عنوان قهرمانی باید امسال برای دفاع از عنوان قهرمانی قوی‌تر باشد اما متاسفانه مدیرعامل شماره حساب اعلام می‌کند تا تماشاگران پول به حساب استقلال بریزم. این خیلی بد است.

راه چاره چیست؟

همانطور که وزارت ورزش و دولتمردان برای پرداخت بدهی های پرسپولیس پیشقدم می شوند برای استقلال هم باید جلو بیایند. چطور مشکلات پرسپولیس مثل آب خوردن حل می‌شود اما مشکلات استقلال باید با پول توی جیب تماشاگران و هوادارانش رفع و رجوع شود؟ این عدالت نیست!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج