۱۲۹۲۷۲۳
۳۹۶۹
۳۹۶۹
پ

ترکیب احتمالی استقلال مقابل گل‌گهر سیرجان

استقلال و گل گهر در یکی از حساس‌ترین دیدارهای هفته بیست و دوم لیگ برتر مقابل هم قرار می‌گیرند.

ایلنا: تیم فوتبال استقلال در هفته بیست و دوم لیگ برتر از ساعت ۱۶:۴۵ امروز میزبان گل گهر سیرجان است. آبی پوشان برای بقا در کورس قطعاً نیازمند پیروزی هستند و گل گهر امیر قلعه نویی با بمبی از انگیزه برای کسب بهترین نتیجه ممکن به تهران آمده است. 

تا قبل از این دیدار استقلال با ۴۰ امتیاز در رده سوم و گل‌گهر سیرجان با ۳۷ امتیاز در جایگاه چهارم جدول قرار گرفته است. این بازی علاوه بر شرایط جدولی از نظر انگیزشی هم برای دو طرف اهمیت دارد. به ویژه که در بازی رفت اختلافاتی بین نیمکت دو تیم پیش آمد.

با وجود همه حساسیت‌ها ساپینتو قصد دارد با ترکیب هجومی مقابل فیروزه‌ای پوشان کویر سیرجان قرار بگیرند. در آستانه این بازی به بررسی ترکیب احتمالی استقلال می پردازیم: 

*دروازه‌بان

در دروازه سیدحسین حسینی همچنان سنگربان مورد اعتماد آبی پوشان است. او در این مسابقه قصد دارد گلی که مقابل نساجی دریافت کرد را جبران کند. باید عیار خود را مقابل مهاجمان خطرناک گل گهر نشان بدهد. عملکرد کاپیتان استقلال در صحنه‌های حساس می‌تواند برای تیمش حکم مرگ و بقای رویای قهرمانی را برای آبی پوشان دارد.

*مدافعان

در خط دفاع آبی‌ها با 4 مدافع درون زمین قرار می‌گیرند. عارف غلامی و سیلوا زوج دفاع میانی را تشکیل می‌دهند. جعفر سلمانی در سمت چپ دفاع و کوین یامگا راست دفاعی قرار می‌گیرند. احتمالاً صالح حردانی در نیمه دوم به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شود. 

*خط میانی

در خط میانی روزبه چشمی، سعید مهری و آرش رضاوند به میدان می‌روند تا سازماندهی و طراحی حملات آبی‌ها را به عهده داشته باشند. چشمی وظیفه دارد به خط دفاع تیم بیشتر کمک کند و روی او برای تخریب بازی رقیب خیلی حساب شده است. مهری و رضاوند علاوه بر همکاری با مهاجمان کناری وظیفه دارند پشتیبانی از توپ‌های برگشتی را بر عهده دارند تا در صورت امکان بتوانند از ضربات شوت بهره بگیرند.

*خط حمله

در خط آتش ساپینتو از ارسلان مطهری، محمد محبی و مهدی قایدی استفاده خواهد کرد. مطهری در نوک پیکان حمله قرار خواهد گرفت و محبی و قایدی از کناره‌ها به وی کمک خواهند کرد. 

با این شرایط ترکیب احتمالی استقلال با سیستم 3-3-4 به شرح زیر است: 

سیدحسین حسینی، عارف غلامی، سیلوا، جعفر سلمانی، کوین یامگا، روزبه چشمی، سعید مهری، آرش رضاوند، ارسلان مطهری، محمد محبی، مهدی قایدی

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج