۱۲۹۳۵۹۲
۲۹۴۲
۲۹۴۲
پ

ساپینتو به این دلیل استاد تعویض است

تعویض‌های موفق سرمربی استقلال نقش مهمی در نتایج اخیر این تیم داشته است.

فوتبالی: تعویض‌های موفق سرمربی استقلال نقش مهمی در نتایج اخیر این تیم داشته است.

آبی‌های تهرانی در حالی خود را برای مصاف با فولاد آماده می‌کنند که در پنج بازی اخیر خود چهار برد و یک تساوی کسب کرده‌اند. نکته جالب اینکه تعویض‌های طلایی ساپینتو در این نتایج نقشی ویژه رقم زده که در ادامه به مرور آنها می‌پردازیم:

هفته بیستم/ پیکان صفر – استقلال دو

مصاف شاگردان ساپینتو با تیم مجتبی حسینی در شرایطی با برتری دو بر صفر تیم میهمان به پایان رسید که گل اول این دیدار در دقیقه 10 توسط مهدی قایدی زده شد و دومین گل در دقیقه 84 و کمتر از بیست دقیقه پس از ورود صالح حردانی به زمین بازی توسط این بازیکن به ثمر رسید. با این پیروزی استقلال هم‌امتیاز پرسپولیس 39امتیازی شد.

یک هشتم نهایی جام حذفی/ استقلال دو – ملوان صفر

سومین جدال فصل استقلال و ملوان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی و در ورزشگاه آزادی رقم خورد. جایی که کار دو تیم در نیمه اول گره خورد تا ساپینتو مجبور به انجام دو تعویض در نیمه دوم شود. او در دقایق 46 و 70 به ترتیب ارسلان مطهری و آرمان رمضانی را به زمین فرستاد و این دو بازیکن نیز با گلزنی در دقایق 74 و 79 خیال سرمربی خود را بابت صعود به مرحله یک چهارم راحت کردند.

هفته بیست و دوم/ استقلال دو – گل گهر یک

برد دراماتیک استقلالی‌ها در برابر امیر قلعه‌نویی و شاگردانش در شرایطی در وقت‌های تلف شده رقم خورد که باز هم بازیکنان تعویضی به نقش اول این پیروزی تبدیل شدند.

آرمان رمضانی و رضا میرزایی که در دقیقه 76 وارد زمین شده بودند، در دقیقه 1+90 روی یک پاس‌کاری خوب استقلال را به گل تساوی رساندند و در ادامه نیز که در دقیقه 90+10 آبی‌ها به گل دوم و برتری دست پیدا کردند، باز هم میرزایی خود را در متن ماجرا نشان داد تا با گرفتن پنالتی از حریف به چهره ویژه این بازی تبدیل شود.

چهار گل، یک پاس گل و یک پنالتی در سه بازی اخیر استقلال، آماری است که توسط بازیکنان تعویضی این تیم ثبت شده تا مشخص شود ماندن در کورس قهرمانی و صعود به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی به لطف شناخت خوب ریکاردو ساپینتو از بازیکنان تیمش و مهارت او در تعویض‌ها به دست آمده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج