۱۲۹۳۶۳۲
۴۱۲۳
۴۱۲۳
پ

۳ صحنه ویژه بازی استقلال و گل‌گهر؛ سارق روح

برنده بزرگ هفته بیست و دوم، استقلال بود.

فوتبالی: برنده بزرگ هفته بیست و دوم، استقلال بود.

تیمی که با اطلاع از نتایج دو رقیب بالانشین، سپاهان و پرسپولیس، وارد زمین بازی با گل‌گهر شد.

آنها خوب می‌دانستند برای ماندن در کورس و زیاد نشدن فاصله امتیازی، باید مهمان را شکست بدهند. اوضاع برای آبی‌ها خوب پیش نرفت و آنها گل اول را خوردند و مجبور شدند برای زدن گل مساوی و آن سناریوی دراماتیک، تا بعد از دقیقه ۹۰ صبر کنند.

3 صحنه ویژه بازی استقلال و گل‌گهر؛ سارق روح

شاید بتوان نقطه عطف بازی را خروج رافائل سیلوا دانست. مدافع برزیلی برابر تیم قلعه‌نویی، اصلا روی فرم نبود و اهمال او بود که آغاز رقم خوردن گل رقیب را داد. سیلوا از زمین خارج شد، چشمی یک خط عقب رفت و کنار غلامی قرار گرفت و حامدی‌فر جوان، راس عقب مثلث مرکز زمین شد یعنی پشت سر مهری و رضاوند. سپس نوبت به حضور رمضانی و میرزایی رسید تا دومی در یک اتفاق عجیب، مدافع چپ شود.

اما در این بازی 3 صحنه ویژه وجود دارد که نشان می‌دهد این استقلال، حالا دقیقا تیم ساپینتوست و روح مرد پرتغالی، در تمام حرکاتش، ملموس است. آبی‌ها حالا تیمی شده‌اند که بسان سرمربی‌شان، «اکت» و «امضا» دارند. اگر انتقاد از ساپینتو، چنین بود که استراماچونی ظرف 5، 6 هفته، تیمش را ساخت ولی او تا نیم‌فصل نتوانسته چنین کاری کند، حالا استقلال حاضر روی پله سوم که کلکسیون موقعیت‌ها را ایجاد می کند و حدود 100 شوت در 5 بازی آخرش زده، کپی برابر اصلی سرمربی‌اش است. این 3 صحنه در بازه زمانی‌ای رخ می‌دهد که حتی به 3 دقیقه هم نمی‌رسد.

* صحنه اول

 درست وقتی ضربه رضا میرزایی وارد دروازه اکبرمنادی می‌شود، تصویر را نگه دارید. حالا روی محوطه جریمه گل‌گهر، زوم کنید. 3 بازیکن استقلال به جای حضور در جشن و شادی بعد از گل، در حال هجوم بردن به داخل دروازه مهمان هستند تا توپ را برداشته و بازی را سریع‌تر از همیشه به جریان بیندازند. این اتفاق درحالی افتاده که بازی وارد دومین دقیقه بعد از دقیقه 90 شده است. محمد محبی، کوین یامگا و پیمان بابایی این 3 نفر هستند. آنها به ادامه بازی امیدوارند و شادی‌ای که شاید بعدا هم فرصتش باشد که بود.

* صحنه دوم

درست وقتیکه دروازه گل‌گهر برای اولین بار باز شد، دوربین به سمت جایگاه ویژه تماشاگران می‌رود تا شادی ساپینتو را شکار کند. مرد پرتغالی اما فقط بعد از 2 ثانیه، به ساعتش اشاره می‌کند و زمان را نشان می‌دهد. او می‌خواهد شادی زودتر تمام شده و بازی شروع شود. ساپینتو درست مثل همان‌هایی که به سمت توپ درون دروازه می‌روند، به آینده امیدوار است؛ آینده‌ای که کمتر از 4 دقیقه دیگر تمام می‌شود.

* صحنه سوم

بازیکنان گل‌گهر، توپ را وسط زمین آورده و منتظر سوت داور برای شروع مجدد بازی‌ای هستند که مساوی شده است. بنیادی‌فر سوت می‌زند، توپ به سمت یک‌سوم دفاعی می‌آید و حالا 5 بازیکن استقلال هستند که به سمت توپ حمله می‌برند. این یعنی، استقلال نیمی از عناصر بازی‌اش را در دقیقه 2+90، وارد زمین حریف می‌کند تا توپ را بگیرد و نتیجه را تغییر بدهد. یامگا، محبی، بابایی، میرزایی و صادقی درحالی به یک‌سوم دفاعی گل‌گهر رسیده‌اند که رضاوند هم وارد قوس مرکز زمین شده است. همینجا تصویر را نگه دارید؛ بازی مساوی شده و درون زمین گل‌گهر، برتری عددی با استقلال است تا مالکیت توپ خیلی زود تغییر کرده و آبی‌ها حداقل یک فرصت حمله دیگر داشته باشند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج