۱۲۹۳۸۶۴
۳۰۴۱
۳۰۴۱
پ

ستاره گلزن استقلال مربی شد!

رضا میرزایی بعد از برگرداندن ورق بازی در مصاف با گل گهر به مرد محبوب آبی‌ها تبدیل شده است و به نظر می‌رسد، در تمرینات هر سازی که می‌زند آبی‌ها می‌رقصند.

ورزش سه: رضا میرزایی بعد از برگرداندن ورق بازی در مصاف با گل گهر به مرد محبوب آبی‌ها تبدیل شده است و به نظر می‌رسد، در تمرینات هر سازی که می‌زند آبی‌ها می‌رقصند.

 در  مصاف استقلال – گل گهر در حالی که بازی برای آبی‌ها گره خورده بود، رضا میرزایی بعد از ورود به میدان با گلی که زد و پنالتی‌ای که گرفت؛ شرایط بازی را به سود استقلال تغییر داد و آبی‌ها بازی یک بر صفر شکست خورده را با پیروزی ۲-۱ عوض کردند و در کورس قهرمانی باقی ماندند.

با این نمایش حال رضا میرزایی در استقلال فرمانروایی می کند. او امروز در بخشی از تمرین سوت را به دست گرفت و در نقش مربی به بازیکنان فرمان می‌داد و بازیکنان هم به ظاهر تصمیمات او را اطاعت می‌کردند. گویی چاره‌ای جز این نداشتند، به این خاطر که رضا میرزایی در بازی با گل گهر ستاره تیم بود. البته برخی از بازیکنان استقلال هم سعی می‌کردند، با خنده و شوخی این لحظات را سپری کنند و طعنه هم به رضا میرزایی می‌انداختند؛ بعد از سال‌ها یک گل زدی!

تمرینات استقلال سخت و طاقت‌فرسا دنبال می‌شود. چه تمرینات بدنسازی و چه تمرینات تاکتیکی. به همین خاطر ریکاردو ساپینتو استقبال می‌کند خنده و شوخی چاشنی آن شود. به خصوص که سوژه تمرین رضا میرزایی باشد و کادر فنی هم به راحتی سوت را در اختیار رضا میرزایی قرار داد تا در نقش مربی به بازیکنان دستور دهد

ستاره گلزن استقلال مربی شد!

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج