۱۲۹۴۱۹۱
۳۴۹۸
۳۴۹۸
پ

پاکو خمس نیروی نظامی را فعال کرد!

پاکو خمس که از عملکرد بازیکنانش در ارسال پاس های اشتباه به خشم آمده بود، عصبانی ترین ورژن خود را در استادیوم یادگار امام به نمایش گذاشت.

ورزش سه: پاکو خمس که از عملکرد بازیکنانش در ارسال پاس های اشتباه به خشم آمده بود، عصبانی ترین ورژن خود را در استادیوم یادگار امام به نمایش گذاشت.

پاکو خمس نیروی نظامی را فعال کرد!

پس از سپری کردن هفت هفته توفانی و کسب ۱۷ امتیاز، تراکتور در ۲ دیدار گذشته خود که در تبریز برگزار شده، شکست خورده و از دست رفتن این ۶ امتیاز، به معنای خروج تبریزی ها از جمع تیم های مدعی است. مسئله ای که باعث انفجار آتش خشم پاکو خمس در جریان دیدار برابر مس رفسنجان شد.

سرمربی اسپانیایی که از زمان حضور در ایران توانست نتایج تراکتور را زیر و رو کند و این تیم را به رتبه های بالای جدول برساند، انتظار شکست تلخ برابر مس رفسنجان را نداشت. باختی که به عجیب ترین شکل ممکن نیز رقم خورد و تبریزی ها با یک گل بخودی، باز را واگذار کردند.

پاکو خمس نیروی نظامی را فعال کرد!

اما شاید نقطه اوج شکست امروز تراکتور، خشم بی سابقه پاکو خمس در کنار زمین باشد. جایی که سرمربی اسپانیایی در چندین مرحله نسبت به عملکرد شاگردانش معترض شد و در یک صحنه نیز این مسئله را کاملا به نمایش گذاشت تا نشان دهد نمایش تیمش را به هیچ وجه نپسندیده است.

در نیمه دوم و پس از اینکه بازیکنان تراکتور در چند صحنه نتوانستند پاس ها را به درستی به مقصد برسانند و ضربات آنها یا راهی بیرون می شد یا به بازیکنان مس رفسنجان می رسید، کاسه صبر پاکو خمس نیز لبریز شد و سرمربی اسپانیایی خشم بی پایان خود را نشان داد.

در یکی از این صحنه ها و زمانیکه ریکاردو آلوز، بهترین پاسور لیگ قصد داشت از میانه های میدان توپ را به کنار زمین بفرستد، ضربه او از دقت کافی برخوردار نبود و پاس او از زمین مسابقه بیرون رفت و همین مسئله جرقه اتفاقات بعدی بود.

پاکو خمس نیروی نظامی را فعال کرد!

در شرایطی که آلوز می تواند گزینه ساده تری را برای پاس دادن انتخاب کند، اما تصمیم او به ارسال یک پاس بلند به فاصله دور، انبار باروت خمس را منفجر کرد و سرمربی اسپانیایی با اعتراض شدید و خشم بی پایان، وارد زمین شد و به شاگردش معترض شد که چرا به جای انجام بازی ساده و ارسال پاس بدون ریسک، روی به ارسال پاس بلند آورده است.

البته خشم خمس به همین پاس نیز محدود نشد. در دقیقه 67 و پس از یک ارسال بلند به پشت مدافعین، عباس زاده که چند متری در آفساید بود، به دنبال توپ دوید. او چند متر با توپ فاصله داشت و کمک داور نیز منتظر تأثیرگذاری مهاجم تراکتور روی توپ بود. در این زمان نیز نوشی صوفیانی از دروازه خارج شد و در شرایطی که قصد داشت با پا توپ را دور کند، اما توپ به شکل عجیبی از کنار او رد شد و به عباس زاده ای رسید که دروازه خالی را برابرش داشت. در این لحظه کمک داور پرچم خود را بالا برد و آفساید مهاجم تراکتور را اعلام کرد.

پاکو خمس نیروی نظامی را فعال کرد!

پس از این اتفاق بود که اعتراض های خمس بیشتر شد. او معتقد بود که عباس زاده می توانست به راحتی از تله آفساید فرار کند و با توجه به اشتباه عجیب صوفیانی، او دروازه خالی مس را باز کند. اما مهاجم تبریزی ها در تله آفساید گرفتار شد تا تمام این عوامل دست به دست هم دهد و سرمربی اسپانیایی در عصبانی ترین حالت ممکنش در استادیوم یادگار امام تبریز مشاهده شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج