۱۲۹۴۳۶۴
۱ نظر
۱۲۱۳
۱ نظر
۱۲۱۳
پ

شکست پرسپولیس و افزایش انگیزه استقلالی‌ها

کاروان استقلال با اطلاع از شکست پرسپولیس، راهی اهواز شد تا بتواند فردا به رتبه دوم جدول رده بندی صعود کند.

ورزش سه: در شرایطی که دیدار پرسپولیس و سپاهان به پایان رسیده بود، هواپیمای حامل کاروان استقلال از تهران راهی اهواز شد تا آبی ها فردا در دیداری سخت و دشوار به مصاف تیم قدرتمند فولاد بروند. تیمی که پس از جدایی جواد نکونام، سکان هدایت خود را به علیرضا منصوریان سپرده و او نیز از انگیزه های بالایی برای درخشش برابر تیم سابقش برخوردار است.

آبی ها که با علم به شکست پرسپولیس برابر سپاهان سوار هواپیما شده بودند، امروز مأموریتی جز کسب سه امتیاز در جدال برابر فولاد ندارند و پس از بازگشت ساپینتو به کنار زمین، حالا آبی پوشان انگیزه های متفاوتی برای پاگشای سرمربی محبوب خود، پس از غیبت طولانی مدت دارند.

استقلالی ها در CIP فرودگاه مهرآباد نظاره گر دیدار پرسپولیس و سپاهان بودند و حالا برای رسیدن به رتبه دوم جدول در تلاش هستند.

کاروان آبی ها اینگونه عازم اهواز شد:

شکست پرسپولیس و افزایش انگیزه استقلالی‌ها
تصویر جالبی از ۴ بازیکن تعویضی استقلال در بازی با گل گهر. نفراتی که با حضور در میدان، ریتم بازی را تغییر دادند و گل سر سبد آنها، رضا میرزایی است که روی هر ۲ گل آبی ها نقش موثری داشت.
شکست پرسپولیس و افزایش انگیزه استقلالی‌ها
آرمان رمضانی را هم باید به جمع تعویض های طلایی ساپینتو در بازی قبل اضافه کرد. مهاجمی که همواره در بازی هایی که به عنوان یار جانشین وارد زمین شده، موثر واقع شده است. او پاس گل نخست در بازی با گل گهر را به میرزایی داد.
شکست پرسپولیس و افزایش انگیزه استقلالی‌ها
از زمانیکه عارف غلامی دوران مصدومیت پارگی رباط صلیبی را پشت سر گذاشته، یکی از بازیکنان ثابت در ترکیب تیمش بوده است. او فردا نیز در کنار سلمانی جزو یازده نفر ابتدایی خواهند بود.
شکست پرسپولیس و افزایش انگیزه استقلالی‌ها
پس از چهار پاس گل متوالی، رضاوند نتوانست باز هم برای تیمش گلسازی کند. با این وجود، او عملکرد بسیار خوبی در زمین مسابقه داشت و ۸ پاس کلیدی به هم تیمی هایش داد و نزدیک به ۹۲ درصد پاس هایش نیز صحیح بودند.
شکست پرسپولیس و افزایش انگیزه استقلالی‌ها
پس از موقعیت بزرگی که در بازی با نساجی از دست داد، از فهرست دیدار با گل گهر کنار گذاشته شد اما اکنون با تیم به اهواز رفته تا به طلسم ناکامی هایش پایان دهد. سجاد شهباززاده که تابستان امسال به عنوان گزینه اول خط حمله استقلال به این تیم بازگشته بود، این روزها با دوران اوجش فاصله زیادی دارد. ثبت اولین گل برای استقلال در برابر فولاد؟ کسی چه می داند شاید گل سجاد در لب کارون بروید.
شکست پرسپولیس و افزایش انگیزه استقلالی‌ها
دقایقی پس از گل نخست گل گهر، آنها فرصت داشتند تا اختلاف را به عدد ۲ برسانند ولی سیدحسین حسینی با واکنشی دیدنی مانع از گلزنی تبریزی شد. واکنشی دیدنی که کلید پیروزی استقلال بر تیم امیر قلعه نویی بود. حالا همه در انتظار ادامه درخشش کاپیتان در اهواز هستند.
شکست پرسپولیس و افزایش انگیزه استقلالی‌ها
پس از دیدار با نفت مسجدسلیمان، مهدی قایدی از روزهای خوبش کمی فاصله گرفته است هر چند که او هنوز اعتقاد دارد یک پنالتی از قائمشهر طلب دارد. وینگر بوشهری که این روزها اخبار و حواشی زیادی پیرامون هزینه انتقالش از شباب الاهلی مطرح شده است، می خواهد با گلزنی برابر فولاد به اوج برگردد.
شکست پرسپولیس و افزایش انگیزه استقلالی‌ها
اگر نگوییم بهترین در تاریخ باشگاه اما قطعا او بهترین پنالتی زن سالهای اخیر استقلال است. کوین یامگا که آمار فوق العاده ای در این زمینه دارد و در بازی با گل گهر نیز در آخرین ثانیه های مسابقه، پنالتی خود را به گل تبدیل کرد. کاری که فصل گذشته نیز آن را انجام داده بود.
شکست پرسپولیس و افزایش انگیزه استقلالی‌ها
این دو بازیکن در کنار آرش رضاوند، یک مثلث بی نقص را در مرکز میدان تشکیل داده اند. چشمی و مهری که جای خود را در ترکیب اصلی باز کرده اند و کاملا در خدمت تیم بوده اند. بازیکنانی که ساپینتو نیز اعتماد ویژه ای به آنها دارد.
شکست پرسپولیس و افزایش انگیزه استقلالی‌ها
و بالاخره کادرفنی استقلال که به مانند این عکس، در روزهای غیبت ساپینتو، وظیفه خطیری را برعهده داشتند. از غلامپور، حیدری و ماتا گرفته تا آنالیزورهای تیم از جمله علی شیخ الاسلام و ژوائو آبرئو. دو آنالیزوری که در این بازی ها، کنار دست سرمربی پرتغالی نشسته و بازی را در کنار او مشاهده می کردند.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • perspolis zendgi

      اول بشی آخربشی هوادارتم پرسپولیسم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج