۱۲۹۴۶۹۰
۳۸۱۴
۳۸۱۴
پ

حرف‌های تند تارتار در پاسخ به ساکت الهامی

اظهارات شب گذشته مهدی تارتار شاید تندترین پاسخ ممکن به حرف‌هایی بود که ساکت الهامی هفته گذشته به زبان آورده بود.

ورزش سه: هفته گذشته اظهارات ساکت الهامی در صداوسیما توجهات زیادی را به خود جلب کرد. او که خود را شایسته‌ترین فرد برای هدایت تیم‌ملی خوانده بود، در نقد پنج گزینه هدایت تیم ملی گفته بود: «شما الان اسم آقای حسین فرکی را گفتید عزیز من است، مهدی تارتار عزیز من است، ولی در پانزده سال گذشته یک هزارم من افتخار نیاورده‌اند. امیر قلعه‌نویی، رییس، عزیز و برادر بزرگ من است، ولی ده سال است افتخار کسب نکرده، چرا من نباید باشم؟»

او همچنین در ادامه صحبت‌ها خود گفته بود: «چرا باید اسم جواد [نکونام]و مهدی تارتار باشد، ولی اسم من نباشد؟ چرا آقای قلعه‌نویی و فرکی باشند و اسم من نباشد؟ از دژاگه، شجاعی و حاج صفی بپرسید آن‌ها از ساکت الهامی بیشتر یاد گرفتند یا کارلوس کی‌روش؟ منِ ساکت الهامی باید به مهدی طارمی یک چیز یاد بدهم و قطعا از مربی پورتو به او بیشتر یاد می‌دهم.»

این جملات الهامی، واکنش‌های زیادی را در فضای‌مجازی به دنبال داشت. اگرچه الهامی بعدا در مصاحبه با "ورزش سه" تاکید کرد که منظور خاصی از این حرف‌ها نسبت به شخص خاصی نداشته و گفت که «همه گزینه‌ها از من بهتر هستند»، اما ساعتی بعد از تساوی شاگردان او برابر مس کرمان، مهدی تارتار نیز به اظهارات سرمربی هوادار واکنش نشان داد.

تارتار در این خصوص گفت: در ایفمارک یک اتاق کم است، اتاق روانشناسی و روانپزشکی است، به خصوص برای ما مربیان. ما مربیان باید یک گروه ۴۰-۵۰ نفره را هدایت کنیم و درس بدهیم و اگر مشکل روانی داشته باشیم به بدنه فوتبال و جوانان فوتبالیست آسیب خواهیم زد. ببینید تمام تست‌های روانشناسی را ما مربیان باید در ایفمارک پشت سر بگذاریم. وگرنه شما می‌بینید چه اتفاقاتی کنار زمین رخ می‌دهد. چه ایرانی و چه خارجی، ما باید این تست‌ها را با موفقیت پشت سر بگذاریم تا مجوز کار بگیریم.

وی همچنین ادامه داد: این ضعفی است که ایفمارک هست و خیلی هم مهم است. چون که ما باید بازیکنان را به درستی آموزش دهیم و درس اخلاق بدهیم و اینکه شلوغ کاری کنیم و هرچیزی به زبان بیاوریم و بی‌احترامی کنیم به همکاران و بعد از ده دقیقه بیاییم عذرخواهی کنیم و اشک بریزیم و گریه کنیم، در شآن و شخصیت یک سرمربی نیست و چه بهتر که همان مجوز صادر نشود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج