۱۲۹۸۱۳۴
۴۸۸۱
۴۸۸۱
پ

دستور فوری دادستانی برای حل پرونده استقلال

یکی از این موارد به ماجرای اختلافات میان مصطفی آجورلو و حسین قربانزاده برمیگردد که گفته شد رییس خصوصی‌سازی به اتهام کتمان وقایع مالی، مدیرعامل وقت و اعضای هیئت مدیره را به دادگاه معرفی کرده است.

ورزش سه نوشت: یکی از این موارد به ماجرای اختلافات میان مصطفی آجورلو و حسین قربانزاده برمیگردد که گفته شد رییس خصوصی‌سازی به اتهام کتمان وقایع مالی، مدیرعامل وقت و اعضای هیئت مدیره را به دادگاه معرفی کرده است.

در زمان مدیریت مصطفی آجورلو، مسائل مالی آبی ها با ابهاماتی روبرو شد. در این بین سازمان خصوصی سازی به ریاست حسین قربانزاده یکی از نهادهایی بوده که نسبت به عملکرد آجورلو و اعضای هیات مدیره وقت باشگاه استقلال گلایه مند بوده است. قربانزاده در چند مصاحبه خود گفته بود مدیران استقلال به صورت غیرقانونی اقدام به برداشت پول سهام خریداران کرده‌اند.

حالا و در نامه ای که به دست ورزش سه رسیده، مشخص شده که دادستانی کل کشور با ارسال این نامه به دادستان عمومی و انقلاب تهران ، بر حل سریع پرونده استقلال تأکید شده است. پرونده ای که به مباحث مالی در دوره مدیریت سابق آبی ها برمیگردد.

دستور فوری دادستانی برای حل پرونده استقلال

در متن این نامه که جوابیه ای به نامه معاون محترم وزیر و رئیس کل سازمان خصوصی سازی درخصوص وضعیت مالی و دارایی های باشگاه استقلال است، آمده است: نامه شماره 25358 مورخ 22/12/1401 به استحضار دادستان محترم کل کشور رسید دستور فرمودند: «دفتر عینا برای دادستان محترم تهران ارسال شود و با ارجاع به شعبه مربوط با دقت و سرعت رسیدگی و از تضییع حقوق بیت المال جلوگیری و گزارش روند رسیدگی داده شود، معاونت محترم نظارت نیز به تکلیف قانونی خود عمل نماید.»، لذا مراتب به استحصار و اقدان قانونی لازم ارسال می گردد.

حالا و در روزهایی که آبی ها به شدت پیگیر حل پرونده استراماچونی هستند، بحث بررسی مسائل مالی این باشگاه نیز به میان آمده است. قربانزاده پیش از این در صحبت هایی گفته بود: «بعد از بررسی کامل عملکرد مدیرعامل و هیات مدیره وقت باشگاه استقلال، این افراد به اتهام کتمان وقایع مالی و عدم ارائه اطلاعات جامع و کامل مطابق مواد ۷۲ و ۷۵ قانون اجرای سیاست‌های اصل ۴۴، به مراجع قضایی معرفی شدند.»

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج