۱۲۹۸۳۶۲
۵۵۵۶
۵۵۵۶
پ

افشاگری درباره قرارداد قلعه‌نویی در تیم ملی

در حاشیه بازی تیم‌های ملی ایران و کنیا در ورزشگاه آزادی، احسان اصولی، سخنگوی فدراسیون فوتبال با خبرنگاران گفتگویی داشت.

 همشهری آنلاین: در حاشیه بازی تیم‌های ملی ایران و کنیا در ورزشگاه آزادی، احسان اصولی، سخنگوی فدراسیون فوتبال با خبرنگاران گفتگویی داشت که در ادامه می‌خوانید؛

اصولی در خصوص بازی با کنیا گفت: "همان‌طور که گفتیم از فرصت فیفادی استفاده کردیم و دو بازی تدارک دیده شد. قرار بود با عراق بازی کنیم ولی همان‌طور که می‌دانید عراق یک طرفه این بازی را لغو کرد و حالا با کنیا بازی می‌کنیم.

 طی هدف‌گذاری‌ای که بخش فنی داشتند، انجام بازی و دیدن نمایش بازیکنان ملاک بود. از طرفی عربستان و امارات هم با تیم‌های آفریقایی بازی کزدند و این یک سبک و نگاه است که دارد اتفاق می‌افتد. بالاخره با شرایط و زمان کمی که داشتیم فکر می‌کنم کار مناسب و مفیدی بود که در اسرع وقت این بازی فراهم شد."

اصولی در خصوص اینکه به عنوان نماینده هیات‌های استانی در فدراسیون چه نظری راجع‌به هیات تهران دارد، گفت: "ببینید این موضوع خیلی جنبه رسانه‌ای ندارد. سازوکارها تعریف شده و اجازه بدهید ریاست محترم فدراسیون توضیح دهد."

اصولی در خصوص گله‌مندی اعضای تیم ملی زنان از اردو گفت: "یک اتفاقی چند روز پیش افتاد در تیم ملی فوتبال بانوان که توضیح می‌دهم. ماجرا به یک سری اختلافات سلیقه بین مربی‌های جدید و قدیم وجود دارد که مختص این تیم هم نیست و اظهرمن‌الشمس است. برای همه تیم‌ها تهیه بلیت گاها سخت می‌شود و مشکل هست. این‌ها روال است که بلیت می‌گیرند و بعد فدراسیون حساب می‌کند. اینکه هزینه با خودشان باشد وجود ندارد. پشت این مسائل یک سری اختلافات از پیش‌موجود قرار داشت که حالا یک مقدار هم زشت شد و منافع تیم ملی را تحت‌الشعاع قرار داد که حتما به آن رسیدگی خواهد شد. نمی‌دانم چرا مطامع شخصی خودشان را به منافع ملی ترجیح می‌دهند."

اصولی در خصوص تمدید احتمالی قرارداد قلعه‌نویی تا پایان جام جهانی گفت: "چندبار دیگر هم گفتم به عنوان سخنگوی فدراسیون. یکی از شاخصه‌هایی که در هیات رییسه فدراسیون بدون درنظر گرفتن مصداق مطرح بود، عملکرد سرمربی در جام ملت‌ها بود که بر مبنای آن عملکرد، تمدید یا عدم تمدید قرارداد داشته باشیم. اگر پیشنهاد جدیدی بیاید که هنوز نیامده، قابل بحث است. خواهشم از رسانه‌ها کمک به تیم ملی برای جام ملت‌هاست."

 

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج