۱۲۹۹۳۳۷
۳۲۸۵
۳۲۸۵
پ

پشت‌پرده عدم حضور دو ستاره در پرسپولیس

تمدید قرارداد محمدحسین کنعانی‌زادگان و شجاع خلیل‌زاده حضور این دو بازیکن را در پرسپولیس منتفی می‌کند.

خبرورزشی: تمدید قرارداد محمدحسین کنعانی‌زادگان و شجاع خلیل‌زاده حضور این دو بازیکن را در پرسپولیس منتفی می‌کند.

همانطور که در خبرها آمده بود، محمدحسین کنعانی‌زادگان و شجاع خلیل‌زاده دو ستاره ملی پوش فوتبال ایران که در باشگاه الاهلی قطر توپ می‌زنند، با پیشنهاد تمدید قرارداد این باشگاه مواجه شدند و قراردادشان را با الاهلی تمدید کردند. کنعانی‌زادگان به مدت ۲ فصل و شجاع هم به مدت یک فصل دیگر قرارداد خود را با الاهلی تمدید کردند تا عملا بازگشت این دو بازیکن به فوتبال ایران برای سال بعد منتفی شود.

پشت‌پرده عدم حضور دو ستاره در پرسپولیس

این درحالی بود که خیلی‌ها فکر می‌کردند این دو بازیکن با اتمام قراردادشان با الاهلی بار دیگر به فوتبال ایران و باشگاه سابقشان پرسپولیس برمی‌گردند. هم شجاع و هم کنعانی‌زادگان بارها در مصاحبه‌های خود عنوان کردند که در صورت بازگشت به فوتبال ایران، پیراهن پرسپولیس را برتن می‌کنند. از مدت‌ها قبل مدیران الاهلی پیشنهاد تمدید قرارداد را به دو بازیکن ایرانی خود داده بودند و منتظر بودند تا این دو بازیکن جواب نهایی را به آن‌ها بدهند.

شجاع و کنعانی‌زادگان هم پاسخ نهایی به پیشنهاد تمدید قرارداد را به بعد از اردوی تیم ملی دو دیدار دوستانه تیم ملی مقابل کنیا و روسیه موکول کردند. در نهایت هم دو مدافع سابق پرسپولیس تصمیم گرفتند به پیشنهاد تمدید قرارداد با الاهلی پاسخ مثبت بدهند و در این تیم ماندنی شوند. دلیل اصلی تمدید قرارداد این دو بازیکن هم به مسائل مالی برمی‌گردد. شجاع و کنعانی پول خوبی در قطر می‌گیرند و نمی‌خواستند این فرصت را از دست بدهند.

از همین رو تصمیم به تمدید قرارداد گرفتند. همچنین قیکت بالای دلار و درآمد ارزی این دو بازیکن در قطر هم باعث شد تا آن‌ها منتظر سایر پیشنهادات نمانند و بلافاصله قراردادشان را تمدید کنند. به این ترتیب و با منتفی شدن بازگشت کنعانی‌زادگان و خلیل‌زاده به پرسپولیس، مدیران این باشگاه باید مدافعان فعلی خود را نگه دارند و یا در صورت نیاز از بازار داخلی خرید انجام دهند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج