۱۲۹۹۴۶۵
۵۴۰۵
۵۴۰۵
پ

استقلال هنوز حذف نشده که بیانیه صادر کردید!

هنوز حضور هیچ تیمی در لیگ قهرمانان آسیا قطعی نشده است و هنوز عدم حضور هیچ تیمی در این مسابقات صد در صد نشده است.

خبرورزشی: هنوز حضور هیچ تیمی در لیگ قهرمانان آسیا قطعی نشده است و هنوز عدم حضور هیچ تیمی در این مسابقات صد در صد نشده است.

مدارک بارگذاری شده از سوی باشگاه‌ها در روزهای آتی مورد بررسی قرار می‌گیرد و نتایج بررسی مدارک از سوی شرکت آلمانی به کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام می‌شود. مدارک تیمی که مورد تایید قرار می‌گیرد، می‌تواند در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا شرکت کند و تیم‌هایی که مجوز حرفه ای اشان تایید نشود با وجود کسب سهمیه شانس حضور در مسابقات را از دست خواهند داد.

فدراسیون فوتبال ایران بنا به درخواست باشگاه استقلال نامه ای برای کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال کرده است و خواستار مهلت جدید برای همه تیم‌های آسیایی شده است. باید منتظر ماند و دید که آیا کنفدراسیون فوتبال آسیا با این درخواست موافقت خواهد کرد یا نه.

جالب اینجاست در حالی که هنوز حذف تیم استقلال از لیگ قهرمانان آسیا قطعی نشده است، جمعیت حامیان هواداران فوتبال و تیم‌های ملی اطلاعیه‌ای صادر کرد. آنهم به بهانه حذف استقلال از لیگ قهرمانان آسیا که در این اطلاعیه این چنین آمده است: « بدنبال حذف تیم فوتبال استقلال ایران از لیگ قهرمانان آسیا، جمعیت حامیان هواداران فوتبال ایران و تیم‌های ملی ضمن ابراز تأسف بابت حذف یکی از نمایندگان شایسته فوتبال ایران از این دوره از مسابقات و همچنین ابراز همدلی با یکایک هواداران فوتبال ایران بویژه هواداران پرشور تیم محبوب استقلال تهران در سراسر کشور، خواستار بررسی و رسیدگی به علل این رخداد تلخ و احقاق حقوق هواداران عزیز و همچنین پیشگیری از موارد احتمالی مشابه در سال‌های آتی از مراجع ذیصلاح و نیز برخورد قاطع و قانونی با عوامل آن شد. با آرزوی موفقیت دیگر نمایندگان محبوب میهن عزیزمان در تمامی میادین بین المللی بویژه این تورنمنت بزرگ آسیایی ان شاءالله.»

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج