۱۳۰۰۰۱۵
۲۶۷۶
۲۶۷۶
پ

پرسپولیس تا قبل از دربی صدرنشین می شود!

شاید این یک ادعای بزرگ باشد اما اگر ذره ای شانس با پرسپولیس همراه باشد، پرسپولیس تا قبل از بازی با استقلال این فرصت را دارد به صدر جدول صعود کند

طرفدرای: شاید این یک ادعای بزرگ باشد اما اگر ذره ای شانس با پرسپولیس همراه باشد، پرسپولیس تا قبل از بازی با استقلال این فرصت را دارد به صدر جدول صعود کند

هرچند امیدواری های کمی نسبت به قهرمانی این فصل پرسپولیس وجود دارد اما پرسپولیس هنوز شانس قهرمانی دارد.

به گزارش طرفداری، دو هفته سرنوشت ساز تا قبل از دربی بزرگ پایتخت در انتظار مدعیان است. پرسپولیس در دو هفته آینده با دو حریف نه چندان جدی بازی می کند و هواداران این تیم بسیار امیدوارند یحیی گل محمدی با دست برداشتن از تفکرات محافظه کارانه خود به دو پیروزی شیرین دست پیدا کرده و هر ۶ امتیاز ممکن را از آن خود کند. اتفاقی که اگر رخ بدهد، آن وقت باید دید دو مدعی دیگر لیگ مقابل دو حریف آینده خود چه نتیجه ای خواهند گرفت.

سپاهان در دو هفته پیش رو دو بازی سخت در پیش دارد. شاگردان مورایس ابتدا باید به تبریز رفته و مقابل تراکتور بازی کنند. از دست دادن امتیاز در این بازی پرسپولیس را بیش از پیش امیدوار به روزهای آینده خواهد کرد. به هرحال پیروزی تراکتور در دیدار با سپاهانی که به سختی در خانه از سد نفت آبادان گذشت، غیرممکن نیست و درصورت پیروزی تراکتور در این بازی معادلات صدرنشینی کاملا عوض می شود.

پس از این بازی سپاهان در هفته ۲۶ میزبان مس رفسنجان است. تیمی که نشان داده مفت باز نیست و با تمام توان مقابل صدرنشین لیگ بازی خواهد کرد. برای پرسپولیس همین کافی است که سپاهان در این بازی‌ دشوار باز هم امتیاز از دست بدهد و آن وقت شرایط کاملا به نفع پرسپولیس برخواهد گشت.

از سوی دیگر استقلال نیز در دو هفته پیش رو با حریفان ساده ای تقابل نخواهد داشت. شاگردان ساپینتو همین هفته، میهمان سیدمهدی رحمتی و آلومینیوم اراک خواهند بود. اگرچه رحمتی در مصاف با استقلال به هیچ وجه آمار خوبی نداشته اما به هر حال آلومینیوم این پتانسیل را دارد به عنوان تیم هفتم جدول و با در اختیار داشتن یکی از بهترین خطوط دفاعی لیگ، مقابل استقلال نتیجه بگیرد. مگر این که رحمتی و پسرانش در این بازی خانگی حتی موفق به کسب حداقل امتیاز هم نشوند. در غیر این صورت و با تساوی آلومینیوم و استقلال، پرسپولیس با برد ملوان می تواند به رتبه دوم صعود کند. ضمن این که در هفته ۲۶ نیز استقلال باید با هوادار بازی کند که در آن بازی هم گرفتن امتیاز از شاگردان ساکت الهامی کار راحتی نیست.

تمام این اتفاقات نشان می دهد هنوز چیزی برای پرسپولیس تمام نشده و اگر کمی شانس و اقبال همراه یحیی و شاگردانش باشد می توانند حتی تا قبل از هفته ۲۷ و رویارویی با استقلال به صدر برسند، البته اگر موفق شوند دو بازی آینده خود مقابل ملوان و مس کرمان را با پیروزی پشت سر بگذارند.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج