۱۳۰۰۴۱۲
۲۶۸۴
۲۶۸۴
پ

رأفت: پرسپولیس بزرگترین ضربه را از یک بازیکن خورد!

مهاجم پیشین تیم فوتبال پرسپولیس به نقطه ضعف این تیم در لیگ برتر اشاره کرد.

همشهری آنلاین: «پایان رأفت» بازی پرسپولیس مقابل ملوان بندرانزلی را یکی از مهم‌ترین دیدارهای هفته بیست و پنجم لیگ برتر فصل جاری دانست. او با اشاره به اهمیت نتیجه این دیدار برای تداوم حضور پرسپولیس در کورس قهرمانی گفت: فکر می‌کنم یکی از جذاب‌ترین جدول‌های لیگ برتر به وجود آمده است که نتیجه هر بازی می‌تواند تأثیر بسزایی در تعیین رتبه تیم‌ها داشته باشد.

مهاجم پیشین تیم فوتبال پرسپولیس درباره انتقاداتی که از عملکرد این تیم در بازی قبلی مقابل مس رفسنجان شد نیز افزود: برد یک بر صفر مقابل مس در رفسنجان نتیجه خوبی است. آنها در فصل جاری هیچ شکستی در خانه نداشتند اما پرسپولیس توانست این تیم را ببرد. ضمن اینکه رقابت‌های لیگ برتر باز هم تعطیل بود و پرسپولیس دوباره بازیکنان ملی پوش خود را در اختیار نداشت.

«عدم تمرکز و جابجایی مهاجم مهم‌ترین مشکل پرسپولیس بود». رأفت با بیان این جمله درباره عملکرد خط حمله این تیم انتقاد کرد و گفت: نوسان پرسپولیس از میانه‌های فصل زیاد شد. مهم‌ترین عامل این اتفاق نیز تغییرات متوالی خط حمله پرسپولیس بود. این تیم نیاز به حفظ مهاجم گلزن خود داشت اما جدایی عجیب یورگن لوکادیا بیشترین ضربه را به این تیم وارد کرد و در ادامه هم فعلا پریرا نتوانسته است کاری از پیش ببرد.

مهاجم پیشین پرسپولیس به سه ضلع مدعی قهرمانی لیگ برتر اشاره کرد و اظهار کرد: سپاهان اصفهان پس از چند هفته ابتدایی لیگ برتر کمترین نوسان را داشت. آنها توانستند خیلی خوب شرایط ایده آل خود را ادامه دهند و بدون حاشیه برای رسیدن به صدر جدول قدم برداشتند. همین موضوع با افت‌های پرسپولیس همزمان شد تا حالا به رتبه اول برسند. استقلال هم خیلی خوب بازی می‌کند. بیرون زمین استقلال افتضاح است اما کادر فنی و بازیکنانش خیلی خوب و متمرکز روی اهداف فنی قدم بر می‌دارند.

رأفت یادآور شد: ۶ بازی تا پایان فصل باقی مانده است و هر اتفاقی می‌تواند در بالای جدول رخ بدهد. هر تیمی بدون اشتباه بازی کند می‌تواند قهرمان شود. هیچ چیز برای هیچ تیمی تمام نشده است و پرسپولیس با حفظ انگیزه‌های تیمی می‌تواند برای این هدف قدم بردارد.

او در پایان خاطرنشان کرد: بازی با ملوان با توجه به سنگین بازی حریفان این تیم در هفته بیست و پنجم می‌تواند برای پرسپولیس تعیین کننده باشد و شرایط بالای جدول را تغییر دهد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج