۱۳۰۰۶۰۶
۱ نظر
۵۳۱۸
۱ نظر
۵۳۱۸
پ

کودک درون منصوریان در فولاد آزاد شد!

تیم علیرضا منصوریان این روزها حسابی روی فرم افتاده و آنها توانستند دیدار حساس هفته بیست و پنجم را نیز پیروز شوند.

ورزش سه: تیم علیرضا منصوریان این روزها حسابی روی فرم افتاده و آنها توانستند دیدار حساس هفته بیست و پنجم را نیز پیروز شوند.

فولاد آره‌نا باز هم شاهد اتفاقات عجیبی بود. منصوریان که از چهار بازی قبلی خود هفت امتیاز کسب کرده بود، باز هم مورد بی مهری هواداران اهوازی قرار گرفت. او در شرایطی فولاد را تحویل گرفت که تیم نکونام با سه شکست متوالی در لیگ برتر راهی مسابقات آسیایی شده بود و طبیعتا نتایج هفته های اخیر کاملا رضایت بخش بوده است.

این عدم استقبال هواداران فولادی از همان نخستین بازی منصوریان برابر ملوان آغاز شد و طرفداران این تیم پیش از آغاز بازی، علیه سرمربی پرانرژی و پرانگیزه تیمشان شعارهایی سر دادند که عجیب به نظر می رسید. با این حال، او از سد ملوان گذشت و هفته قبل نیز موفق به شکست پیکان شد. آنها برابر مس کرمان یک تساوی کسب کرده و تنها مقابل استقلال مغلوب شدند.

کودک درون منصوریان در فولاد آزاد شد!

با این حال، دیدار برابر نساجی با برخی شعارهای جسته گریخته آغاز شد. اما ضربه سر تماشایی محمدامین حزباوی درست به جایی رفت که باید می رفت. مدافع جوان فولاد روی ارسال دیدنی تورس، موفق به گلزنی شد تا بخش معترض استادیوم فولاد آره نا غرق در سکوت شود.

بازی خوب فولاد در این بازی، راه نفوذ و حمله را به نساجی نداشت و تیم میزبان در نیمه دوم نیز می توانست در چند صحنه به گل برسد. طی دقایق 65 تا 68، شاگردان منصوریان چهار موقعیت خوب گلزنی خلق کردند که هر بار توپ با بدشانسی راهی به دروازه پیدا نمی کرد.

منصوریان که با تی شرت سبز در کنار زمین خودنمایی می کرد، به مانند همیشه پر شور و سرشار از انرژی تیمش را هدایت می کرد و هرگز علاقه نداشت این پیروزی را از دست بدهد. تیم او در چند دقیقه به شدت از سوی نساجی تهدید شد و یکی دو موقعیت میهمان به شکل خطرناکی از دست رفتند تا برتری فولاد حفظ شود.

کودک درون منصوریان در فولاد آزاد شد!

پس از اینکه عقربه های ساعت استادیوم فولاد آره‌نا از دقیقه 80 عبور کرد، فولاد برای زدن گل دوم مصمم تر از قبل بود و سرانجام به این هدف رسید. زمانیکه مجتی نجاریان توپ را از سمت راست به روی دروازه ارسال کرد، مدافع نساجی هرگز تصور نمی کرد که دفع توپ او، به یک پاس گل برای ساسان انصاری تبدیل شود.

اما ضربه او مقابل کاپیتان فولاد قرار گرفت و او نیز بدون ذره ای مکث و درنگ، با شوتی روی پا، توپ را به گوشه دروازه فرستاد و علیرضا حقیقی به مانند گل نخست، کاری جز تماشای توپ از دستانش بر نمی آمد تا فولاد آره نا برای دومین بار منفجر شود.

کودک درون منصوریان در فولاد آزاد شد!

انصاری به مانند همیشه خوشحالی خاص خودش را انجام داد اما شادی او زمانی زیباتر شد که به کنار زمین رفت و همزمان با سرمربی تیمش به آسمان برخاست و به همراه منصوریان، خوشحالی جالبی را به نمایش گذاشتند و از بغل به یکدیگر تنه زدند. حرکتی که بازیکنان پس از گلزنی در زمین به اجرا در می آورند و علیمنصور به یاد دوران جوانی، اینگونه در شادی شاگردانش شریک شد.

پس از آنکه سوت علی صفایی به صدا درآمد، منصوریان خوشحال ترین چهره فولاد آره نا بود. او نشان داد که لیاقت داشتن فرصت برای پیاده کردن افکارش را دارد. مسئله ای که در همان نخستین کنفرانس خبری بعد از اولین تمرین او با فولاد به آن اشاره کرده بود.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • فرهان

      کودک درون خخخ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج