۱۳۰۰۸۶۲
۲۳۲۰
۲۳۲۰
پ

مدافع استقلال: امیدمان مرده است!

مدافع تیم فوتبال استقلال گفت: هفته گذشته هم که خودمان مصاحبه کردیم و از مخبر و وزیر ورزش خواهش کردیم ولی انگار نه انگار و این تیم را به امان خدا رها کرده‌اند.

فارس: مدافع تیم فوتبال استقلال گفت: هفته گذشته هم که خودمان مصاحبه کردیم و از مخبر و وزیر ورزش خواهش کردیم ولی انگار نه انگار و این تیم را به امان خدا رها کرده‌اند.

مدافع استقلال: امیدمان مرده است!

 عارف غلامی پس از پیروزی استقلال مقابل آلومینیوم اراک اظهار داشت: خداروشکر می‌کنم هرچقدر که جلو تر می‌رویم تیم ما آماده تر می شود و شرایط خود در جدول را با تیم‌ صدر نشین را حفظ می کند ولی متأسفاه مشکلات رفته رفته بیشتر می شود. یادتان است ما حدود ۹ امتیاز از صدر جدول فاصله داشتیم اما با تلاش بازیکنان و کادر فنی و دیگر عوامل این فاصله را کمتر کردیم. متأسفانه در این میان بعضی از مسئولین به جای اینکه به ما کمک کنند بیشتر بین بازیکنان ما فاصله می اندازند. ما هیچ تلاش و اراده‌ای برای حل مشکلات ندیدیم. 

وی در خصوص مصاحبه مدیر عامل باشگاه و رفع مشکلات گفت: هیچ مشکلی از تیم رفع نشد بلکه از امکانات تیم هم کم کردند. همچنین هیچ اتفاق مثبتی هم رخ نداد. غیر از این که قربان‌زاده در یک برنامه با حضور مدیر عامل باشگاه حضور پیدا کرد و خیلی از چیزها مشخص شد. ببینید راحت بگویم هیچ تیم مدیریتی پشت این تیم نایستاد که فکر کنیم یک مدیر و یا یک تیم مدیر در پشت تیم ما وجود دارد. هیچ کاری نه برای نتیجه گرفتن های این تیم و نه برای هوادار کاری کردند. شما ببینید در اراک مردم با شور و شوق به ورزشگاه آمدند تا تیم محبوب خود را تشویق کنند. من گفته ام باز هم می گویم ما خودمان هستیم و خودمان. فکر می‌کنم در مصاحبه هایی هم که انجام دادیم حرف خودمان را به مسئولان بالاتر هم رساندیم. 

مدافع تیم فوتبال استقلال افزود: مسئولان باید به ما توضیح بدهند که نگاه ملی یعنی چه؟ اصلا چون در مورد استقلال یک بحث میلی پیش آمد تا بحث ملی و بارها شاهد بودیم که برای تیم های دیگر هم چنین اتفاقاتی افتاده بود. در آن برهه زمانی هم خیلی خوشحال بودیم که به تیم هایی که دولتی هستند رسیدگی می کنند و مشکلاتشان را رفع می کنند. شاید کمی به نفع فوتبالیست ها کار کنند. اما کمک اصلی آن ها برای این مردم و هواداران است.

غلامی درپاسخ به این سوال که آیا بازیکنان استقلال تصمیم جدی تری درباره این شرایط خواهند گرفت و دست از کار خواهند کشید یا خیر گفت: امسال تیم ما از این قضیه مبرا بوده است. ما تجربه سال های قبل را داشتیم و هیچ اتفاق مثبتی برای ما نیافتاده بود و همه بازیکنان دست به دست هم دادیم تا بهترین نتیجه را کسب کنیم. 

وی در ادامه درباره صحبت کردن با مسئولان باشگاه تصریح کرد: سلسله مراتب در باشگاه استقلال وجود ندارد. ما خیلی از صحبت ها را به مسئولان می‌گوییم و تأکید می کنیم که انتقال دهند ولی اصلا چنین چیزی وجود ندارد. من مانده‌ام اول با سرمربی صحبت کردیم بعد با سرپرست ، بعد از آن با مدیر اجرایی صحبت کردیم. هفته گذشته هم که خودمان مصاحبه کردیم و از آقای مخبر و وزیر ورزش خواهش کردیم ولی انگار نه انگار و این تیم را به امان خدا رها کرده‌اند. انگار نه انگار این تیم مدعی ۲ قهرمانی است. شما ببینید ما تا کی باید ضربه مدیرانی را بخوریم که هیچ تخصصی ندارند. یک برنامه یک ساعت و نیمه برگزار شد همه متوجه شدند که در باشگاه چه خبر است. حالا این یک برنامه ۲ ساعته بود ما تمام روزمان با این افراد در باشگاه می‌گذرد. 

مدافع تیم فوتبال استقلال درباره شرایط ساپینتو سرمربی این تیم هم عنوان کرد: ببینید من این قول را به شما می‌دهم که بازیکنان این تیم و کادر فنی با توجه به روحیه که از آنها می بینم و تلاشی که در تمرینات می‌بینم اصلا چنین چیزی وجود ندارد که تمرین نکنیم یا اتفاق بدتری رخ بدهد. ما تمام تلاشمان را می کنیم اما در مقابل حق خودمان را هم می خواهیم. چه کسی مسئول است و چه کسی مسئول باشگاه استقلال است و ما به چه کسی باید صحبت کنیم؟ یک مثالی هست که می گویند کسی که خودش را بخواب زده باشد را نمی شود بیدار کرد.

غلامی در پایان درخصوص اینکه امیدی برای حل مشکلات دارند یا خیر گفت: واقعا دیگر کلمه امید برای ما و حل مشکلات در این زمان مرده است. فقط امیدمان به خودمان است تا بتوانیم بازی‌های لیگ به نتیجه ای که خومان می خواهیم برسیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج