جاباما
۱۳۰۰۸۶۵
۳۵۲۰
۳۵۲۰
پ

شادی خاص آبی‌ها، این برد ارزشش را داشت!

بازیکنان استقلال خوشحالی خود در پایان بازی را با تشویق ایسلندی جالبی به نمایش گذاشتند و پیروزی را جشن گرفتند.

ورزش سه: بازیکنان استقلال خوشحالی خود در پایان بازی را با تشویق ایسلندی جالبی به نمایش گذاشتند و پیروزی را جشن گرفتند.

شادی خاص آبی‌ها، این برد ارزشش را داشت!

به گزارش "ورزش سه"، یک دیدار سخت و حساس در اراک؛ این چیزی است که استقلالی ها از هفته ها قبل نیز از آن خبر داشتند. آلومینیوم تیمی بود که در ۱۰ دیدار گذشته شکستی را متحمل شده بود و شاگردان ساپینتو برای فتح اراک، باید چند برابر بیشتر از همیشه، در زمین مسابقه انرژی می گذاشتند.

بازی میان استقلال و آلومینیوم یکی از سریعترین و پر موقعیت ترین دیدارهای چند هفته اخیر لیگ برتر بود، جایی که دو تیم با حملات پردامنه و شوت های محکم از راه دور، دروازه یکدیگر را تهدید می کردند. نیمه اول این مسابقه لیاقت به ثمر رسیدن بیش از یک گل را داشت. استقلال در چند صحنه دروازه پورحمیدی را تهدید کرد ولی گلر جوان به مانند همیشه آماده و سرحال بود و مقابل موقعیت‌های تیم سابقش را گرفت که البته در یک مورد نیز تیر دروازه به کمک او آمد.

در سمت مقابل نیز حسینی روز خوبی داشت و چند سیو خوب نیز از خود به جا گذاشت که مهمترین آن برابر ضربه مهلک هانسل زاپاتا بود که کاپیتان استقلال با واکنشی به موقع، این ضربه را راهی کرنر کرد و دروازه اش را بسته نگه داشت.

اما در نیمه دوم بالاخره قفل دروازه ها باز شد. جایی که مهدی قایدی با عبور از میان مدافعان میزبان، دروازه را باز کرد و شادی را به اردوی تیمش آورد. ساپینتو به خوبی می دانست که اندوخته به دست آمده را نباید به راحتی از دست دهد. تعویض های او که اکثراً جنبه تا دفاعی داشت، نشانه ای برای این موضوع بود.

تغییراتی که سرمربی پرتغالی در زمین انجام داد، به خوبی راه حملات تیم خوب مهدی رحمتی را بست و استقلالی ها اجازه خودنمایی به میزبان را ندادند که البته در یکی دو مورد، آنها به روی دروازه حسینی خطرناک ظاهر شدند.

به هر شکل استقلال توانست کاری را انجام دهد که دیگر مدعیان عنوان قهرمانی از عهده انجام آن برنیامده بودند؛ پیروزی بر آلومینیوم که ۱۰ بازی را بدون شکست پشت سر گذاشته بود، کار آسانی نبود. به خصوص اینکه این دیدار در اراک و در مقابل دیدگان تماشاگران حامی آلومینیوم برگزار گردید.

آبی ها که به خوبی ارزش پیروزی برابر تیم مهدی رحمتی را می دانستند، در پایان بازی به سمت تماشاگران خودی رفته و جشن و شادی بعد از کسب سه امتیاز شیرین را برگزار کردند. جایی که آنها هماهنگ با تماشاگران استقلالی حاضر در استادیوم تشویق ایسلندی را به اجرا گذاشتند و این پیروزی مهم و حساس را جشن گرفتند.

استقلالی‌ها که هفته پرحاشیه را پشت سر گذاشته بودند، بی توجه به مشکلات مدیریتی، پای به زمین مسابقه گذاشته و طلسم ناکامی در اراک را پس از سه فصل شکستند تا هواداران بیش از پیش به قهرمانی امیدوار شوند.

شادی خاص آبی‌ها، این برد ارزشش را داشت!
شادی خاص آبی‌ها، این برد ارزشش را داشت!
شادی خاص آبی‌ها، این برد ارزشش را داشت!
شادی خاص آبی‌ها، این برد ارزشش را داشت!
شادی خاص آبی‌ها، این برد ارزشش را داشت!
شادی خاص آبی‌ها، این برد ارزشش را داشت!
شادی خاص آبی‌ها، این برد ارزشش را داشت!
شادی خاص آبی‌ها، این برد ارزشش را داشت!

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج