۱۳۰۱۱۲۱
۲۳۹۸
۲۳۹۸
پ

برد طوفانی منچسترسیتی با جادوی هالند

منچسترسیتی امشب در استادیوم سنت‌مری مهمان ساوتهمپتون بود و موفق شد با ارائه یک بازی برتر حریفش را با پیروزی ۴-۱ از پیش رو بردارد.

ورزش سه: منچسترسیتی امشب در استادیوم سنت‌مری مهمان ساوتهمپتون بود و موفق شد با ارائه یک بازی برتر حریفش را با پیروزی ۴-۱ از پیش رو بردارد.

منچسترسیتی امشب در هفته سی‌ام لیگ برتر در یک بازی خارج از خانه به مصاف ساوتهمپتون رفت و موفق شد با دو گل ارلینگ هالند، یک گل از جک گریلیش و یک گل از خولین آلوارز از روی نقطه پنالتی در مقابل تک‌گلی که ساوتهمپتون توسط سکو مارا به ثمر رساند حریفش را ۴-۱ شکست دهد.

سیتی خیلی زود تحت فشار گذاشتن ساوتهمپتون را آغاز کرد و گریلیش در همان دقایق اولیه می‌توانست پاس گوندوگان را به گل تبدیل کند که دروازه‌بان ساوتهمپتون مانع از گلزنی این ستاره انگلیسی سیتی شد.

در دقایق بعدی دی‌بروینه بارها و بارها برای خط دفاعی ساوتهمپتون دردسرساز شد و یک بار شوت او از کنار دروازه بیرون رفت و یک بار هم سنگربان حریف توپ او را دفع کرد تا دروازه تیمش بسته بماند.

دی‌بروینه در دقیقه آخر نیمه اول زهر خود را ریخت، ولی این بار در نقش پاسور ظاهر شد تا اولین گل سیتی در این بازی توسط ارلینگ هالند به ثمر برسد. دی‌بروینه در سمت چپ توپ را از گریلیش گرفت و سانتر او با ضربه دقیق ستاره نروژی دروازه ساوتهمپتون را باز کرد. این صدمین پاس گل دی‌بروینه در بازی شماره ۲۳۷ او در لیگ برتر بود و باعث شد دی‌بروینه رکورد سریع‌ترین رسیدن به ۱۰۰ پاس گل در تاریخ این لیگ را بشکند.

برد طوفانی منچسترسیتی با جادوی هالند
برد طوفانی منچسترسیتی با جادوی هالند

نیمه اول با برتری 1-0 شاگردان گواردیولا به پایان رسید و دو تیم راهی رختکن شدند.

با شروع نیمه دوم فشارهای سیتی ادامه داشت و در دقایق اولیه گوندوگان شوتی به سمت دروازه شلیک کرد که با فاصله نه چندان زیاد بیرون رفت.

در دقیقه 58 پاس خوب دی‌بروینه به گریلیش رسید و ضربه او را بازونو، دروازه‌بان ساوتهمپتون، دفع کرد اما توپ برگشتی دوباره در اختیار گریلیش قرار گرفت تا او این بار اشتباه نکند و دومین گل سیتی را به ثمر برساند.

برد طوفانی منچسترسیتی با جادوی هالند
برد طوفانی منچسترسیتی با جادوی هالند

چند دقیقه بعد برناردو سیلوا بخت خود را برای گلزنی آزمود که بازونو این بار موفق شد مانع از باز شدن دروازه‌اش شود.

اما در دقیقه 68 ارلینگ هالند موفق شد دومین گل خود در این بازی را به ثمر برساند. گریلیش با دریبل‌زنی‌های خود از سمت چپ پیشروی کرد و توپ را برای هالند سانتر کرد. توپ کمی عقب‌تر از هالند بود، اما ستاره نروژی به هوا برخاست و با یک ضربه قیچی برگردان توپ را وارد گوشه پایین دروازه ساوتهمپتون کرد تا اختلاف به سه گل افزایش یابد.

برد طوفانی منچسترسیتی با جادوی هالند
برد طوفانی منچسترسیتی با جادوی هالند
برد طوفانی منچسترسیتی با جادوی هالند

چهار دقیقه بعد ساوتهمپتون یکی از گل‌های خورده‌اش را جبران کرد. این گل با نقش‌آفرینی دو بازیکن تعویضی به ثمر رسید که دقایقی قبل وارد زمین شده بودند. موسی جنپو با ورود به محوطه جریمه سیتی سه مدافع را دنبال خود کشید و سپس پاسی عالی برای سکو مارا ارسال کرد تا او با ضربه‌ای دقیق نتیجه را 3-1 کند.

برد طوفانی منچسترسیتی با جادوی هالند

سیتی اما دست‌بردار نبود. در دقیقه 75 دی‌بروینه و خولین آلوارز در محوطه جریمه ساوتهمپتون یک دو کردند، اما واکر پیترز با تکلی بلند دی‌بروینه را سرنگون کرد و داور بدون معطلی در سوت خود دمید و نقطه پنالتی را نشان داد. مهاجم جوان آرژانتینی‌ سیتی، خولین آلوارز که دقایقی قبل از روی نیمکت برخاسته و وارد زمین شده بود، پشت توپ ایستاد و در خلاف جهت دروازه‌بان موفق شد چهارمین گل شاگردان گواردیولا را به ثمر برساند.

برد طوفانی منچسترسیتی با جادوی هالند
برد طوفانی منچسترسیتی با جادوی هالند

بازی در نهایت با پیروزی 4-1 منچسترسیتی به پایان رسید تا سیتیزن‌ها در آستانه دیدار حساس‌شان با بایرن مونیخ در بازی رفت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان برای شاگردان توماس توخل خط و نشان بکشند.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج