۱۳۰۱۷۲۳
۳۴۰۱
۳۴۰۱
پ

تعجب خمس از عملکرد اسدی در شرایط روزه‌داری

رضا اسدی در شرایطی که روزه بود توانسته طی دو بازی اخیر تراکتور عملکرد موفقی از خود به جا بگذارد تا تمجید سرمربی تیمش را نیز در پی داشته باشد.

ورزش سه: رضا اسدی در شرایطی که روزه بود توانسته طی دو بازی اخیر تراکتور عملکرد موفقی از خود به جا بگذارد تا تمجید سرمربی تیمش را نیز در پی داشته باشد.

 کشف این فصل پاکو خمس برای خط حمله تراکتور توانست طی دو بازی اخیر دو گل برای این تیم به ثمر برساند تا همچنان کورس آقای گلی را دنبال کند.

نکته جالب توجه طی دو بازی اخیر رضا اسدی برای تراکتور این بود که شماره ۹ تبریزی‌ها در شرایطی که روزه بوده در ترکیب این تیم به میدان رفته است و در بازی با سپاهان اصفهان نیز در رختکن در حال افطار بود که با تمجید سرمربی اسپانیایی تیمش مواجه شد.

اسدی که در این بازی نیز توانسته بود به عنوان مهاجم تراکتور با شرح وظایفی که از سوی کادرفنی تیمش داشت به عنوان نفر اول در پرس حریف و تحت فشار گذاشتن مدافعان طلایی‌پوش کار را به بهترین شکل دنبال کند، در ادامه نیز با اعتمادبنفس بالایی که داشت پنالتی تیمش را تبدیل به گل کرد تا آنها در شب باشکوه استادیوم یادگار امام سه امتیاز ارزشمند را از آن خود کنند.

مهاجم ۱۰ گله تراکتور در پایان بازی موردتمجید سرمربی اسپانیایی این تیم قرار گرفت و خمس بابت عملکرد او در شرایطی که روزه بود، به تشکر از وی پرداخته و ابراز امیدواری کرد در ادامه مسیر نیز با تلاش خود زمینه موفقیت تیم را در کنار دیگر بازیکنان شکل دهد.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج