۱۳۰۱۸۱۲
۲۷۶۵
۲۷۶۵
پ

روشن: استعفا؟ باید فتح الله‌زاده را بیرون کنند!

تنها دلخوشی هواداران استقلال این روزها مرد پرتغالی است که فارغ از هر بحثی بازیکنان خود را مجاب کرده تا به فکر قهرمانی باشند و این روحیه باعث شده تا بازیکنان تمام حواس خود را جمع نتیجه گرفتن کنند وگرنه اگر در بحث مدیریتی بخواهیم اخبار استقلال را ورق بزنیم و مرور کنیم هیچ نقطه مثبت امیدوارکننده‌ای پیدا نمی‌کنیم!

خبرآنلاین: سوء‌مدیریت باعث شد تا استقلال سال جدیدش را با محرومیت از آسیا آغاز کند و به دنبال آن خطر کسر امتیاز را بیخ گوش خود احساس کند، اما حتی استعفای فتح‌الله‌زاده هم نتوانست این فاجعه را جبران کند، استعفایی که در جلسه هیأت مدیره تبدیل به ابقا شد و فعلاً مدیرعامل مستعفی مانده تا شاید جایگزینی برای او تعیین شود. همه اخبار ناامیده کننده کنار هم چیده شده تا استقلال سال جدیدش را با بدترین وضع شروع کند و تنها کورسوی امید همان مربی هیجانی است که به زعم استقلالی‌ها لوطی‌گری کرده و فعلاً به خاطر استقلال دندان روی جگر خود گذاشته و حرفی از طلب خود نمی‌زند تا استقلال را به سکوی قهرمانی برساند. در همین راستا و در خصوص مسائل حاشیه‌ای که این روزها استقلال را احاطه کرده است با حسن روشن پیشکسوت این تیم همکلام شدیم.

استقلال از آسیا حذف شد و این روزها هواداران این تیم به شدت شاکی و ناراحت هستند، نظر شما در خصوص این فاجعه‌ای که پیش آمده چیست؟

مسائل مختلفی دست به دست هم داد تا این اتفاق تلخ بیفتد. یکی از این مسائل سوءمدیریت مسئولان فدراسیون است.

اما خیلی‌ها در این اتفاق فقط فتح‌الله‌زاده را مقصر اصلی می‌دانند.

اما من اینطور فکر نمی‌کنم. نمی‌گویم فتح‌الله‌زاده مقصر نیست، اما مسئولان فدراسیون چکاره هستند؟ آنها باید زودتر به استقلالی‌ها هشدار می‌دادند.

مسأله این است که همه از این هشدار با خبر بودند، اما مسئولان سازمان خصوصی‌سازی مدعی هستند پول استرا جای دیگری خرج شده است!

خب اگر فتح‌الله‌زاده مقصر است اعلام کنند و او را از باشگاه استقلال بیرون کنند.

البته دیشب در برنامه تلویزیونی ایشان دوباره استعفا دادند.

من معتقد هستم که هر کس در این اتفاق مقصر است باید از باشگاه استقلال بیرون انداخته شود اما یک نکته را باید بگویم. استقلال هیأت مدیره دارد و وظیفه هیأت مدیره برگزاری جلسه و پول گرفتن نیست، بلکه باید در این مسأله به فتح‌الله‌زاده کمک می‌کردند. یعنی اگر فتح‌الله‌زاده مقصر است حتماً هیأت مدیره استقلال نیز مقصر هستند. ضمن اینکه چند مدیرعامل قبل از فتح‌الله‌زاده هم در جریان طلب استرا بودند، آنها چرا اقدامی نکردند. اگر پول بوده و می‌توانستند پول استرا را بدهند چرا پرداخت نشده است. منظور من این است در مقصر شناختن افراد باید منصف باشیم و در این میان فقط یک نفر تقصیر کار اصلی نیست.

غیر از اینکه استقلال از آسیا حذف شد نگرانی دیگری هم وجود دارد. احتمال کسر امتیاز از استقلال در صورت نگرفتن مجوز حرفه‌ای و پرداخت نشدن پول استرا وجود دارد.

چه بهتر که این اتفاق بیفتد! اصلاً بگذارید استقلال به دسته پایین‌تر برود. استقلال که مدعی است پول ندارد قرار بود با کدام پول به آسیا برود؟ بهتر شد که استقلال به آسیا نرفت. نکته‌ای که فاجعه محسوب می‌شود این است که سرپرست استقلال می‌گوید تیم را به ترکیه بردیم اما پول آب خوردن نداشتیم! وقتی پول بطری آب ندارید، چرا تیم را به ترکیه می‌برید؟

تنها نقطه مثبت این روزهای استقلال این است که ساپینتو به مسائل حاشیه‌ای کاری ندارد و تیم را خیلی خوب جمع و جور کرده است.

کار درست را ساپینتو کرده است. این مربی حرفه‌ای است و می‌داند مسائل مدیریتی به او ربطی ندارد. اینکه استقلال پول استرا را نداده ربطی به ساپینتو ندارد و او باید به مسائل فنی برسد.

استقلال در حال حاضر هم‌امتیاز سپاهان است و خیلی‌ها پیش‌بینی کردند استقلال قهرمان لیگ برتر است.

نمی‌توان قهرمانی را پیش‌بینی کرد اما به خاطر دل هواداران دوست دارم قهرمان شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج