جاباما
۱۳۰۲۵۰۷
۵۵۶۸
۵۵۶۸
پ

رونالدو به خاطر این خودروی لاکچری، تمرین را رها کرد

ستاره پرتغالی روز دوشنبه، ۱۱ می ۲۰۲۱، تمرین یوونتوس را رها کرد و به کارخانه فراری رفت تا یک سوپراسپرت ۲ میلیون دلاری بخرد، درست یک روز پس از شکست تحقیرآمیز این باشگاه مقابل رقیب میلان.

همشهری آنلاین: ستاره پرتغالی روز دوشنبه، ۱۱ می ۲۰۲۱، تمرین یوونتوس را رها کرد و به کارخانه فراری رفت تا یک سوپراسپرت ۲ میلیون دلاری بخرد، درست یک روز پس از شکست تحقیرآمیز این باشگاه مقابل رقیب میلان.

این بازیکن ۳۸ ساله دو سال قبل به همراه آندره آ آنیلی، رئیس یوونتوس و جان الکان، رئیس اکسور و رئیس فراری، با هلیکوپتر به مارانلو رفت. Exor شرکت هلدینگی است که توسط خانواده آنیلی اداره می شود و یوونتوس و فراری را کنترل می کند.

روزنامه ایتالیایی Corriere Della Sera گزارش داد که رونالدو یک فراری مونزا SP۱ قرمز رنگ خریداری کرده است که ارزش آن ۱.۹۵ میلیون دلار است و فقط با دعوتنامه قابل خرید است. سایر افرادی که برای خرید این خودرو دعوت شده اند عبارتند از زلاتان ابراهیموویچ ( منتقد و دشمن همیشگی کریس) که برای آث میلان بازی کرده‌است.

فراری با ارایه مونزا SP۱ و SP۲ کلاس جدیدی به نام آیکونا (Icona) را بنیانگذاری کرده، این کلاس مدل های فوق العاده خاص را در بر خواهد گرفت. فراری ادعا می کند که به واسطه استفاده گسترده از فیبر کربن، محصولات جدید این کمپانی از لحاظ نسبت قدرت به وزن در میان تمامی اتومبیل های دو نفره پیشتاز هستند. بد نیست اشاره کنیم SP۱ و SP۲ به ترتیب وزنی برابر با ۱۵۰۰ و ۱۵۲۰ کیلوگرم دارند، البته فراری آپشنی را در نظر گرفته که در صورت سفارش، بخش های غیر ضروری حذف شده و از وزن مدل ها کاسته می شود.

رونالدو به خاطر این خودروی لاکچری، تمرین را رها کرد

مونزا SP۱ و SP۲ بر اساس مدل محبوب و پرطرفدار ۸۱۲ سوپرفست شکل گرفته و از قوای محرکه ای مشترک بهره می برند. نیروبخش این دو مدل زیبا، همان موتور ۶.۵ لیتری V۱۲ است که در واقع از موتور ۶.۳ لیتری لافراری اشتقاق یافته اند. این موتور حجیم توانایی تولید ۸۰۹ اسب بخار قدرت و ۷۱۹ نیوتن متر گشتاور را دارد.

با تکیه بر چنین نیروگاه توانمندی، فراری مونزا SP۱ و SP۲ در عرض تنها ۲.۹ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت دست پیدا می کنند. برای رسیدن به سرعت ۲۰۰ کیلومتر در ساعت این دو به ۷.۴ ثانیه زمان نیاز داشته و قادر هستند در مسیر مستقیم مرز سرعت ۳۰۰ کیلومتر در ساعت را پشت سر بگذارند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج