۱۳۰۲۶۴۹
۴۱۴۱
۴۱۴۱
پ

برد روحیه‌بخش پرسپولیس در آستانه دربی

تیم فوتبال پرسپولیس که یکی از سه مدعی کسب عنوان قهرمانی لیگ بیست و دوم فوتبال ایران است، با پیروزی برابر مس کرمان موقتا به صدر جدول رده بندی صعود کرد و باید منتظر نتایج دو رقیبش باشد.

مهر: تیم فوتبال پرسپولیس که یکی از سه مدعی کسب عنوان قهرمانی لیگ بیست و دوم فوتبال ایران است، با پیروزی برابر مس کرمان موقتا به صدر جدول رده بندی صعود کرد و باید منتظر نتایج دو رقیبش باشد.

تیم فوتبال پرسپولیس که یکی از مدعیان کسب عنوان قهرمانی بیست و دومین دوره رقابتهای لیگ برتر است، از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه امروز جمعه در ورزشگاه شهید باهنر کرمان به مصاف تیم مس این شهر رفت که این بازی ۳ بر یک به سود سرخپوشان به پایان رسید.

سعید صادقی در دقیقه ۲۲ و گئورگی گولسیانی در دقایق ۲۶ و ۸۵ از روی نقطه پنالتی برای پرسپولیس گل زدند. مرتضی پورعلی گنجی(گل به خودی) در دقیقه ۶۴ برای مس گل زد.

در این دیدار که از هفته بیست و ششم مسابقات لیگ برتر برگزار شد، پرسپولیس با علیرضا بیرانوند، علی نعمتی، مرتضی پورعلی گنجی، گئورگی گولسیانی، دانیال اسماعیلی فر، مهدی ترابی(۸۲ عیسی آل کثیر)، سروش رفیعی(۶۹ سینا اسدبیگی)، میلاد سرلک(۹۰ کمال کامیابی نیا)، سعید صادقی(۸۲ امید عالیشاه)، وحید امیری، مهدی عبدی(۶۹ پریرا) به میدان رفت.

برد روحیه‌بخش پرسپولیس در آستانه دربی
ترکیب پرسپولیس در شروع دیدار با مس کرمان

سفیدپوشان پرسپولیس که برای ماندن در نزدیکی استقلال و سپاهان به سه امتیاز این دیدار نیاز داشتند، هر چند در دقایق ابتدایی تحت فشار حملات تیم میزبان قرار گرفتند اما در ادامه نبض بازی را در اختیار گرفتند و حملاتی را روی دروازه مس انجام دادند.

شاگردان گل محمدی در دقیقه ۲۲ به گل نخست خود رسیدند و سعید صادقی با شوتی محکم از داخل محوطه جریمه دروازه مس را باز کرد. چهار دقیقه بعد فرار مهدی عبدی به سمت دروازه به خطای شهدادنژاد دروازه بان مس درون محوطه جریمه همراه شد تا کوپال ناظمی داور بازی نقطه پنالتی را نشان دهد.

برد روحیه‌بخش پرسپولیس در آستانه دربی
گولسیانی زننده دو گل پرسپولیس از روی نقطه پنالتی

گئورگی گولسیانی در دقیقه ۲۶ با ضربه ای دقیق و برخلاف حرکت دروازه مس این ضربه پنالتی را به گل دوم سرخپوشان تبدیل کرد تا خیال گل محمدی برای رسیدن به پیروزی در نیمه اول راحت شود. هر چند پرسپولیس دو موقعیت عالی دیگر توسط ترابی و عبدی را از دست داد.

پرسپولیس در نیمه دوم حریف را دست کم گرفت و هر چند موقعیت هایی را در همان شروع برای رسیدن به گل سوم داشت، اما در دقیقه ۶۴ ورق بازی برگشت و سرخپوشان گل اول را دریافت کردند و برای دقایقی تحت فشار قرار گرفتند.

در این دقیقه توپ ارسالی از جناح راست کرمانی را گولسیانی با سر به پشت محوطه جریمه دفع کرد اما شوت تماشایی بازیکن این تیم پس از برخورد با مرتضی پورعلی گنجی تغییر مسیر داد و وارد دروازه شد.

بعد از این گل مسی ها باز هم فرصت رسیدن به گل را داشتند اما ضربه تماشایی بازیکن این تیم به تیر افقی برخورد کرد و به بازی برگشت.

برد روحیه‌بخش پرسپولیس در آستانه دربی

به دنبال فشاری که تیم میزبان روی دروازه بیرانوند به وجود آورد، یحیی گل محمدی دو تغییر در ترکیب تیمش ایجاد کرد و اسدبیگی و پریرا را به جای عبدی و رفیعی وارد زمین کرد.

با این حال مسی ها در ادامه بازی می توانستند کا را به تساوی بکشانند اما در موقعیت های خوب بازیکنان این تیم توپ را با بی دقتی از بالای دروازه به بیرون زدند.

در دقیقه ۸۵ عیسی آل کثیر که دقایقی قبل به زمین آمده بود با ورود به محوطه جریمه مس کرمان با خطای مدافع این تیم مواجه شد تا ناظمی دوباره نقطه پنالتی را نشان دهد. گولسیانی پشت این ضربه قرار گرفت و گل سوم سرخپوشان را به ثمر رساند.

پرسپولیس با این پیروزی 54 امتیازی شد و موقتا و تا قبل از دیدارهای روز دوم هفته بیست و ششم که شامگاه شنبه برگزار خواهد شد، صدرنشین لیگ برتر لقب گرفت. استقلال و سپاهان در روز دوم به مصاف هوادار و مس رفسنجان خواهند رفت.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج