۱۳۰۲۸۸۶
۱۳۶۰
۱۳۶۰
پ

کامرانی‌فر: قهرمان جودو بودم، اما کسی نمی‌دانست

سرپرست دبیرکلی فدراسیون جودو گفت: من با جودو غریبه نیستم، از ۱۲ سالگی در این رشته فعالیت کرده‌ام و در مسابقات دهه فجر قهرمان استان شدم.

خبرگزاری فارس: حسن کامرانی‌فر در پاسخ به این سوال که شما سال‌های سال در لیگ برتر فوتبال و چندین دوره دربی و حتی جام جهانی در رشته فوتبال قضاوت کرده‌اید. چه شد که حالا به یکباره به عنوان دبیرکل فدراسیون جودو مسئولیت جدیدی را خارج از رشته فوتبال قبول کردید، گفت: با توجه به پیشنهاد آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو و نگاه او به بنده جهت انجام امور فدراسیون جودو برای خودم غیرمنتظره بود، اما وقتی پیشنهاد ش را دریافت کردم، تصمیم گرفتم قبول کنم و با توجه به اینکه او از افتخارات جودوی دنیا و ایران است، مسئولیت جدید را برعهده گرفتم، ضمن اینکه فدراسیون جودو یک فدراسیون جوان است و با تکیه بر تجربه‌ای که به عنوان دبیرکل فدراسیون فوتبال داشتم، می‌توانم به فدراسیون جودو کمک کنم.

وی در پاسخ به این سوال که گویا شما سال‌ها در رشته جودو فعالیت کرده‌اید و آیا این موضوع صحت دارد یا خیر، گفت: بله، من با جودو غریبه نیستم. از ۱۲ سالگی در جودو فعالیت کرده‌ام و حتی در دوران نوجوانی در وزن ۵۵ کیلوگرم در مسابقات دهه فجر قهرمان استان شدم. خودم تا حالا در مورد جودو صحبت نکرده بودم، اما مدال‌های زیادی در مشهد به دست آوردم و زیر نظر عظیم احمدی که از بزرگان جودوی کشور است فعالیت کردم و تا دان یک هم در این رشته فعالیت کرده‌ام.

کامرانی‌‌فر در پاسخ به این سوال که آیا با مسئولیت جدیدی که گرفته‌اید از دنیای فوتبال فاصله خواهید گرفت، گفت: خیر، همچنان در فوتبال فعال خواهم بود و به عنوان ناظر و مدرس فدراسیون فوتبال فعالیت خواهم کرد و به هیچ عنوان از فوتبال دور نخواهم شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به اهدافی که فدراسیون جودو دارد، ان‌شاءالله به زودی در این رشته اتفاقات خوبی برای جودو رخ خواهد داد. ما مسابقات زیادی را پیش رو خواهیم داشت. می‌توانم با تجربیاتی که دارم به فدراسیون جودو و شخص میراسماعیلی کمک کنم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج