۱۳۰۲۹۱۸
۱۰۵۵
۱۰۵۵
پ

بدبیاری تمام‌نشدنی چلسی با سومین باخت متوالی

چلسی امشب در خانه خود به مصاف برایتون رفت و با نتیجه ۲-۱ شکست خورد تا سومین شکست پیاپی خود در دوران فرانک لمپارد را تجربه کند.

ورزش سه: چلسی امشب در خانه خود به مصاف برایتون رفت و با نتیجه ۲-۱ شکست خورد تا سومین شکست پیاپی خود در دوران فرانک لمپارد را تجربه کند.

چلسی بعد از شکست مقابل رئال مادرید در دور رفت یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان امشب در خانه‌اش استمفوردبریج به مصاف برایتون رفت و با دریافت دو گل از ولبک و انیسکو و تنها گلی که توسط گالاگر به ثمر رساند با نتیجه ۲-۱ شکست خورد تا روزهای تاریک آبی‌های لندن ادامه داشته باشد.

درحالیکه ۱۰ دقیقه از شروع مسابقه گذشته بود برایتون اولین موقعیت جدی مسابقه را به دست آورد. فرگوسن، ستاره جوان ایرلندی این تیم، با پیشروی به سمت دروازه چلسی شوتی پرقدرت روانه دروازه کرد که توپ به تیر افقی دروازه کپا برخورد کرده و چلسی از دریافت گلی زودهنگام نجات پیدا کرد.

سه دقیقه بعد چلسی اولین موقعیت جدی‌اش را به گل تبدیل کرد. این گل بر خلاف جهت حرکت بازی به ثمر رسید. مودریک از بازیکنان برایتون توپ‌ربایی کرد و به سمت مرکز به حرکت در‌آمد. پاس او به کانر گالاگر رسید و ستاره جوان انگلیسی چلسی با شوتی سرضرب از بیرون از محوطه جریمه بختش را برای گلزنی آزمد. توپ در بین راه بعد از برخورد به دانک تغییر مسیر داد و وارد دروازه برایتون شد.

 بدبیاری تمام‌نشدنی چلسی با سومین باخت متوالی
 بدبیاری تمام‌نشدنی چلسی با سومین باخت متوالی
 بدبیاری تمام‌نشدنی چلسی با سومین باخت متوالی

حملات برایتون ادامه داشت و در دقیقه 26 کپا با واکنشی خوب مانع از گلزنی میتوما ستاره ژاپنی برایتون شد که بعد از عبور از سه مدافع چلسی شوتی به سمت دروازه او شلیک کرده بود.

در دقایق بعدی سنگربان اسپانیایی چلسی بار دیگر ناجی دروازه‌اش شد و ضربه سر پرقدرت فرگوسن را منحرف کرد تا توپ از بالای دروازه بیرون رفته و تنها یک کرنر نصیب برایتونی‌ها بشود.

درحالیکه 3 دقیقه به پایان نیمه اول باقی مانده بود برایتون بالاخره مزد حملاتش را گرفت. برایتون با یک حرکت تیمی کارشده به سمت دروازه چلسی حرکت کرد و پاسکال گروس با سانتری دقیق به سمت تیر دوم توپ را به دنی ولبک رساند تا او دروازه چلسی را باز کند.

 بدبیاری تمام‌نشدنی چلسی با سومین باخت متوالی
 بدبیاری تمام‌نشدنی چلسی با سومین باخت متوالی
 بدبیاری تمام‌نشدنی چلسی با سومین باخت متوالی

در وقتهای تلف‌شده نیمه اول و در دقیقه 45+4 چلسی موقعیتی عالی به دست آورد. پولیشیچ در تیر اول با یک ضربه سر سعی کرد دروازه سانچس را باز کند اما توپ او به تیر دروازه برخورد کرد. البته در صحنه‌های آهسته مشخص بود که پیش از رسیدن توپ به پولیشیچ هم‌تیمی او گالاگر در آفساید قرار داشت و حتی اگر توپ وارد دروازه می‌شد تغییری در نتیجه به وجود نمی‌آمد. نیمه اول با تساوی 1-1 به پایان رسید.

با شروع نیمه دوم برایتون همچنان تیم بهتر میدان بود. در دقیقه 54 انکیسو از سمت چپ محوطه جریمه دروازه کپا را هدف گرفت اما او توپ را دفع کرد. ولبک و مارچ از برایتون هر دو برای استفاده از توپ برگشتی تلاش کردند اما ناهماهنگی باعث شد این دو برای هم ممانعت ایجاد کنند تا این موقعیت از دست برود.

چند دقیقه بعد برایتون بار دیگر موقعیتی عالی به دست آورد. انکیسو با تحت فشار گذاشتن ریس جیمز او را وادار به اشتباه کرد و سپس از فاصله نزدیک ضربه‌ای شلیک کرد که به تیر دروازه چلسی برخورد کرد. ولبک نتوانست توپ برگشتی را وارد دروازه خالی چلسی کند تا نتیجه مساوی بماند.

برایتون بعد از فرصتهای متعددی که از دست داد در دقیقه 69 سرانجام به گل برتری دست پیدا کرد. سولی مارچ متوجه شد که خولیو انکیسو توسط هیچ کدام از بازیکنان چلسی یارگیری نشده و توپ را به او رساند. ستاره 19 ساله پاراگوئه‌ای برایتون از فاصله 25 متری شوتی تماشایی شلیک کرد و کپا هیچ شانسی در مقابل ضربه او نداشت تا دومین گل برایتون به ثمر برسد.

 بدبیاری تمام‌نشدنی چلسی با سومین باخت متوالی
 بدبیاری تمام‌نشدنی چلسی با سومین باخت متوالی
 بدبیاری تمام‌نشدنی چلسی با سومین باخت متوالی

در دقایق بعدی چلسی سعی داشت با به دست گرفتن مالکیت توپ بدون عجله و آرام آرام به سمت دروازه برایتون نزدیک شود. اما به نظر می‌رسید چلسی استراتژی دقیقی برای فاز تهاجمی ندارد و به همین علت بود که تا پایان مسابقه شاگردان لمپارد نتوانستند فرصت جدی‌ای روی دروازه برایتون خلق کنند.

بازی با پیروزی 2-1 برایتون در خانه چلسی به پایان رسید تا فرانک لمپارد از زمان روی کار آمدن به عنوان سرمربی چلسی سومین شکست پیاپی خود را تجربه کند. چلسی در حال حاضر از 31 بازی 39 امتیازی است و در رتبه یازدهم جدول لیگ برتر قرار دارد.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج