۱۳۰۲۲۳۷
۴۸۹۳
۴۸۹۳
پ

پیام عجیب همسر ستاره آبی‌ها: هیولا برگشته!

همسر تیاگو سیلوا، مدافع برزیلی مصدوم چلسی، با یک پست اینستاگرامی هواداران این تیم را امیدوار کرد که تیاگو می‌تواند در بازی امشب تیمش مقابل رئال مادرید به میدان برود.

ورزش سه: همسر تیاگو سیلوا، مدافع برزیلی مصدوم چلسی، با یک پست اینستاگرامی هواداران این تیم را امیدوار کرد که تیاگو می‌تواند در بازی امشب تیمش مقابل رئال مادرید به میدان برود.

تیاگو سیلوا، مدافع کهنه‌کار برزیلی چلسی، از ماه فوریه به دلیل مصدومیت از ناحیه زانو نتوانسته برای تیمش به میدان برود. مصدومیتی که در جریان شکست ۲-۰ چلسی مقابل تاتنهام اتفاق افتاد و سیلوا را برای مدتی طولانی از میادین دور کرد.

پیام عجیب همسر ستاره آبی‌ها: هیولا برگشته!

با اینکه چلسی بلافاصله بعد از مصدومیت تیاگو در سه بازی خوش درخشید و سه پیروزی پیاپی به دست آورد اما این دوران خوش خیلی زود به پایان رسید و آبی‌ها در چهار دیدار قبلی‌شان در لیگ برتر در غیاب تیاگو سیلوا نتوانسته‌اند حتی یک پیروزی به دست بیاورند. به همین خاطر است که هر خبری مبنی بر اینکه ستاره برزیلی ممکن است به دیدار حساس چلسی مقابل رئال مادرید در لیگ قهرمانان برسد هواداران را خوشحال می‌کند.

امروز یک پست اینستاگرامی که همسر تیاگو سیلوا منتشر کرد هواداران را به شدت امیدوار کرد. به خصوص با توجه به اینکه روز دوشنبه رسانه‌های انگلیسی اعلام کردند مدافع برزیلی در تمرین تیمش شرکت کرده است.

همسر تیاگو امروز در اینستاگرام خود فیلمی از او منتشر کرد و نوشت: "هیولا برگشته است." فرانک لمپارد دیشب در کنفرانس خبری خود پیش از دیدار با رئال مادرید تایید کرد که سه بازیکن مصدوم این تیم تیاگو سیلوا، میسون مونت و انگولو کانته سلامت‌شان را به دست آورده‌اند ولی معلوم نیست که آن‌ها امشب در مقابل رئال به میدان خواهند رفت یا نه.

پیام عجیب همسر ستاره آبی‌ها: هیولا برگشته!

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج