۱۳۰۳۰۴۲
۲۳۱۴
۲۳۱۴
پ

رکورد شوت و امید به گل پرسپولیس شکسته شد!

پرسپولیس در بازی با مس کرمان باز هم رکورد خودش را شکست و ۲۱ شوت زد که آمار فوق‌العاده‌ای بود.

ورزش سه: شاید احساس نیاز به پیروزی، شاید جا افتادن این ترکیب، شاید تغییرات جزئی و جابجایی‌های یکی دو بازیکن مؤثر تیم، شاید رو آمدن یکی دو مهره افت‌کرده و شاید هم ضعف عمده مس کرمان باعث شد تا پرسپولیس یکی از بهترین نمایش‌های فصل خود و شاید هم بهترین‌شان در فاز تهاجمی را در فاصله پنج هفته مانده به پایان فصل و در حساس‌ترین مقطع درست قبل از دربی تعیین کننده و در کورس قهرمانی آن هم در زمین حریف ارائه کند.

چمن ورزشگاه شهید باهنر کرمان اصلاً هموار به نظر نمی‌رسید اما همان آب دادن قبل از بازی که ظاهراً به خواسته یحیی و اصرار او انجام شد، کاری کرد تا پرسپولیس بتواند فوتبال دلخواه خود را به حریف دیکته کند. تا قبل از این و در بیشتر هفته‌های این فصل پرسپولیس در فاز حمله با مشکلات اساسی دست و پنجه نرم می‌کرد و در بسیاری از بازی‌ها برای خلق موقعیت گل مشکل داشت اما در کرمان درست مثل بازی با ملوان، سرخ‌ها آمار تهاجمی فوق‌العاده‌ای از خود به جای گذاشتند و با توجه به اینکه موقعیت‌های گل حتمی‌شان در این بازی بیشتر هم بود نمایش دلپذیر و جذابی ارائه دادند.

رکورد شوت و امید به گل پرسپولیس شکسته شد!

پرسپولیس در بازی با ملوان با ثبت 20 شوت در چهارچوب رکورد خودش در این آیتم را شکست آن هم در حالی که در بیشتر بازی‌های این فصل تعداد شوت‌هایش بعضاً به سختی به 10 می‌رسید و بدتر اینکه تعداد شوت‌های در چهارچوب و متعاقب آن تعداد شانس‌های گلش به اندازه تعداد انگشتان یک دست یا کمتر از آن بود اما مقابل ملوان، تیم یحیی 20 شوت زد که 9 تا از آنها در چهارچوب بود.

پرسپولیس در بازی با مس کرمان باز هم رکورد خودش را شکست و ۲۱ شوت زد که آمار فوق‌العاده‌ای بود. البته تعداد شوت‌های در چهارچوب نسبت به بازی با ملوان یکی کمتر شد و عدد ۸ مقابل این آیتم ثبت شد اما قطعاً این بهترین آمار تهاجمی سرخ‌ها در این فصل بود چرا که پرسپولیس در این بازی آمار فوق‌العاده ۴۴. ۴ را در آیتم امید به گلزنی به نام خود ثبت کرد. این آمار در شرایطی ثبت شد که سایت متریکا برای آمار امید به گل سرخ‌ها مقابل ملوان عدد 77. 1 را ثبت کرده بود. پرسپولیس در ثبت بهترین آمار این آیتم هم رکورد شکست چرا که قبل‌تر در بازی با نساجی که 5 گل زده بود آمار امید به گل 74. 3 را به نام خود زده بود.

رکورد شوت و امید به گل پرسپولیس شکسته شد!

پرسپولیس در بازی با نفت مسجدسلیمان در دور برگشت که سه گل به حریف زد هم آمار امید به گل 04. 1 را ثبت کرده بود. یا در بازی با هوادار در دور رفت که 3 بر یک پیروز شد این آیتم عدد 77. 0 را نشان می‌داد. در بازی با گل‌گهر نیز که یکی از نمایش‌های خوب تیم یحیی بود پرسپولیس امید به گلزنی 03. 1 را داشت.

پرسپولیس در کرمان ۸ شوت به چهارچوب داشت اما از حیث آمار موقعیت حتمی گل یکی از بهترین آمارها- احتمالاً بهترین آمار فصل خود – را ثبت کرد تا جایی که سه مهاجم نوک حاضر در این میدان با دقت بیشتر می‌توانستند نام خود را در بین گلزنان این بازی ثبت کنند و در آستانه دربی از زیر فشار بیرون بیایند.

رکورد شوت و امید به گل پرسپولیس شکسته شد!

در این بازی پرسپولیس غیر از گل سعید صادقی و دو موقعیتی که تبدیل به پنالتی شد حداقل 8 شانس قطعی گل دیگر داشت که از آنها سودی نبرد:

*مهدی عبدی دو شانس قطعی داشت که یک بار ضربه او به تیر افقی خورد و بار دوم ضربه سرش در موقعیتی ایده‌آل دقت لازم را نداشت. 

*عیسی آل‌کثیر دو شانس قطعی داشت که یک بار توپ را به تیر افقی کوبید و بار دوم نتوانست در مصاف نسبتاً تک به تک گل بزند.

*لئاندرو پریرا هم دو شانس خوب گلزنی داشت که یک بار در موقعیت ایده‌آل توپش با کمترین اختلاف از پای تیرعمودی بیرون رفت و بار دوم مقابل دروازه خالی نتوانست بموقع خودش را به سمت توپ پرتاب کند و ضربه‌اش گل نشد.

*مهدی ترابی هم دو شانس ایده‌آل داشت که یک بار ایستگاهی‌اش به تیر خورد و یک بار هم در مصاف تک به تک توپ را به بیرون زد. 

* شانس نسبی میلاد سرلک در نیمه نخست و یکی دو شوت دیگر از سوی صادقی و ... که آرمان شهدادنژاد دفع کرد هم از دیگر موقعیت‌های پرسپولیس بود تا تیم یحیی شب فوق‌العاده‌ای را از حیث موقعیت گل خلق کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج