adexo3
۱۳۰۳۵۲۰
۲۰۳۰
۲۰۳۰
پ

آل‌کثیر ، اسلحه پنهان پرسپولیس در دربی

عیسی آل کثیر با اینکه بیشتر به عنوان بازیکن تعویضی در ترکیب پرسپولیس مورد استفاده قرار گرفته اما آمار نسبتا خوبی در هفته های اخیر داشته است.

سرخ نیوز: پرسپولیس در بازی رفت در شرایطی به مصاف استقلال رفت که در خط حمله وضعیت چندان خوبی نداشت. یورگن لوکادیا که امید اول گلزنی این تیم بود و گل های مهمی را در هفته های ابتدایی فصل به ثمر رساند در اقدامی عجیب قبل از این دیدار مهم جمع سرخپوشان پایتخت را ترک گفت.‌ شیخ دیاباته هم در جریان بازی دوستانه با سپاهان مصدوم شد تا پرسپولیس به شدت با کمبود مهاجم رو به رو شده و دستش در خط حمله خالی بماند. تا جایی که گل محمدی تصمیم گرفت تیمش را بدون مهاجم تخصصی مقابل استقلال به میدان بفرستد.

خوشبختانه اما پرسپولیس برای بازی برگشت شرایط کاملا متفاوتی را تجربه می کند و ۴ مهاجم آماده روی نیمکت دارد که حالا انتخاب آن ها چالش ساز شده است. هر چند که به نظر می رسد شانس مهدی عبدی با توجه به درخشش در هفته های اخیر از دیگر مهاجمان بیشتر باشد، اما نباید از عیسی آل کثیر به سادگی گذر کرد. مهاجمی که راه گل زدن به تیم های بزرگ را به خوبی بلد است و توانسته حتی دروازه آبی ها را باز کند. این اتفاق در هفته بیست و سوم لیگ برتر بیستم رخ داد و این مهاجم با گلزنی خود توانست باعث برتری شاگردان گل محمدی در دربی ۹۵ شود. دست بر قضا در آن فصل سپاهان و استقلال رقابت نزدیکی را با پرسپولیس بر سر قهرمانی داشتند که آل کثیر با گل سه امتیازی خود باعث شد تیمش از زردپوشان اصفهانی پیشی بگیرد و صدرنشین لیگ برتر شود، آبی‌ها هم به رده پنجم سقوط کنند.

پس از این دیدار دیگر هیچ بازیکنی نتوانست در دربی گل سه امتیازی بزند تا سرخابی ها در ۴ تقابل اخیر خود به نتیجه ای بهتر از تساوی نرسند. در واقع می توان گفت آل کثیر زننده گل آخرین برد پرسپولیس در دربی است. این مهاجم که نقش پررنگی در قهرمانی سرخ ها در لیگ بیستم داشت، به دلیل مصدومیت نتوانست بیشتر از یک نیم فصل پرسپولیس را در لیگی که گذشت همراهی کند. فقدان این بازیکن تاثیر زیادی در عدم قهرمانی سرخ ها در لیگ بیست و یکم داشت.

آل کثیر پس از یک جراحی سخت که با دوری طولانی مدت از میادین همراه بود، در زمستانی که گذشت قراردادش را تمدید کرد و از وقتی به ترکیب بازگشته عملکرد نسبتا خوبی داشته و موفق شده است یک گل در جام حذفی مقابل سپاهان بزند. پاس گل دوم و برتری پرسپولیس برابر نفت آبادان را برای شیخ دیاباته فراهم کند و با گرفتن یک پنالتی از مس که توسط گولسیانی به گل سوم سرخ ها منجر شد در برد تیمش در این بازی حساس سهمیم باشد. این آمارها در شرایطی مقابل نام آل کثیر به ثبت رسیده است که او معمولا به عنوان یار جانشین وارد ترکیب بازی ها شده و روی هم رفته فقط ۴۳۱ دقیقه فرصت بازی داشته است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج