adexo3
۱۳۰۳۶۶۸
۵۴۳۱
۵۴۳۱
پ

سپاهان به این دلیل قهرمان می‌شود!

در بین سه تیم باقی‌مانده در کورس قهرمانی رقابت‌های لیگ برتر، فقط یک تیم وجود دارد که سرنوشت کاملا در دستان خودش است.

فرهیختگان: در بین سه تیم باقی‌مانده در کورس قهرمانی رقابت‌های لیگ برتر، فقط یک تیم وجود دارد که سرنوشت کاملا در دستان خودش است.

تیمی که اگر برنده ۴ مسابقه بعدی باشد، بدون توجه به نتایج رقبا قهرمان رقابت‌های لیگ برتر خواهد شد. سپاهان روی کاغذ، بازی‌های ساده‌تری هم خواهد داشت. اگر از این کلیشه همیشگی عبور کنیم که هیچ مسابقه‌ای در لیگ برتر ساده نیست، شاگردان مورایس در ۴ هفته بعدی با دردسر زیادی روبرو نیستند. این تیم که هر ۸ مسابقه قبلی در نقش جهان را برده، در خانه با ملوان و پیکان مسابقه می‌‎دهد و بیرون از خانه با نفت مسجدسلیمان و مس کرمان روبرو می‌شد. 

شاید قبل از دیدار پایانی این تیم با مس، شرایط نهایی تیم حسین‌خانی در جدول معلوم شده باشد. سپاهان به لحاظ فنی، تیم درخشانی به نظر می‌رسید. تیمی که در این فصل عالی نتیجه گرفته و در ۱۹ بازی لیگ نیز موفق به گلزنی شده است. این نکته بسیار مهم را هم از یاد نبریم که سپاهان بر خلاف دو حریف اصلی‌اش، با مدعیان قهرمانی بازی مستقیم ندارد. از این گذشته اگر امتیاز این تیم در جدول نهایی با استقلال یا پرسپولیس برابر شود، این سپاهان است که قهرمانی را از آن خودش خواهد کرد. آن‌ها شانس زیادی برای بردن جام دارند و به دنبال این هستند که بعد از هشت سال، با قهرمانیِ لیگ برتر آشتی کنند.


 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج