۱۳۰۳۸۴۵
۱۱۷۸
۱۱۷۸
پ

خبری از حضور بانوان در دربی نیست

به نظر می رسد که حضور بانوان تماشاچی در دیدار پرسپولیس مقابل استقلال که هفته آینده برگزار خواهد شد، منتفی است.

سرخ نیوز: مهدی تاج چندی پیش در حاشیه برگزاری مجمع عمومی یکی از استان ها وعده داده بود با تلاش های صورت گرفته از سوی فدراسیون فوتبال و نامه نگاری های لازم مشکل حضور بانوان در استادیوم ها حل شده است و به زودی شاهد حضور بانوان در استادیوم ها خواهیم بود اما به نظر می رسد عمر این وعده به بازی های این فصل به خصوص دربی نمی رسد. باید به این نکته مهم اشاره داشت، پیش تر طلسم عدم حضور بانوان در استادیوم آزادی شکسته شده بود و حتی فصل گذشته در بازی استقلال مقابل نساجی در جام حذفی شاهد حضور تماشاگران خانم نساجی هم در استادیوم آزادی بودیم.

جالب اینجاست چند روز قبل باشگاه ملوان در نامه ای مدعی شد که شورای تامین امنیت انزلی با حضور تماشاگران زن در بازی ملوان مقابل تراکتور موافقت کرده اما فدراسیون فوتبال فعلا مخالف این موضوع است و به نظر برای فدراسیون فوتبال چهره خوشی ندارد که در تهران و در استادیوم آزادی تماشاگران زن به استادیوم نیایند اما این محدودیت در شهرستان ها وجود نداشته باشد. حتی باشگاه گل گهر هم اعلام کرد، می تواند دیدارهای خانگی خود را با حضور تماشاگران زن برگزار کند.

انتظار می رفت حضور دوباره بانوان در استادیوم ها با توجه به برداشته شدن محدودیت ها در بازی پرسپولیس مقابل استقلال که یکشنبه هفته آینده در استادیوم آزادی برگزار می شود، تکرار شود اما با اعلام قنبرزاده، نایب رئیس فدراسیون فوتبال تعداد ۱۵ هزار بلیط برای عرضه به تماشاگران در این بازی در نظر گرفته شده است و تنها تماشاگران آقا می توانند بلیط این بازی را خریداری کنند. این در حالی است که دو بازی اخیر تیم ملی در استادیوم آزادی با حضور تماشاگران زن برگزار شد. به این خاطر که فدراسیون فوتبال برای برگزاری بازی های تیم ملی چه دوستانه و چه رسمی با حضور تماشاگران زن الزام دارد و فعلا این الزام به بازی های لیگ برتر منتقل نشده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج