۱۳۰۳۸۴۸
۳۷۳۲
۳۷۳۲
پ

درخواست محمدخانی از پرسپولیسی‌ها در دربی

ناصر محمدخانی مهاجم پیشین و نامدار پرسپولیس و تیم ملی اعتقاد دارد که اگر پرسپولیس بتواند در دربی پیروز شود، به احتمال ۹۰ درصد به بالا قهرمان لیگ برتر خواهد شد.

همشهری آنلاین: ناصر محمدخانی مهاجم پیشین و نامدار پرسپولیس و تیم ملی اعتقاد دارد که اگر پرسپولیس بتواند در دربی پیروز شود، به احتمال ۹۰ درصد به بالا قهرمان لیگ برتر خواهد شد.

محمدخانی در همین ارتباط گفت: «قهرمانی پرسپولیس در گرو برد در دربی است. ۴ تا بازی مانده است، اما اگر پرسپولیس روز یکشنبه بتواند استقلال را شکست دهد ۹۰ درصد قهرمان لیگ برتر خواهد شد وگرنه کار سخت می‌شود. البته به خوبی می‌دانم این دربی برای هر دو تیم حساس است، چراکه در تعیین قهرمانی نقش مهمی دارد. به هرحال در سوی دیگر ممکن است، سپاهان هم امتیاز از دست بدهد و در این صورت امتیاز بازی دربی ارزش دو چندان پیدا می‌کند.»

ستاره پیشین فوتبال کشورمان ادامه داد: «برخی‌ها می‌گویند بازی‌های باقی مانده سپاهان با تیم‌های انتهای جدولی و آسان‌تر است در حالی که به نظرم مقابل اینگونه تیم‌ها کار سخت‌تر هم هست؛ چراکه آنها تلاش می‌کنند که سقوط نکنند. حتی مدیران این باشگاه پاداش‌هایی را در نظر می‌گیرند که بازیکنان همه تلاش خود را انجام دهند تا تیم سقوط نکند. برای همین انگیزه‌شان بیشتر می‌شود. در این شرایط است که می‌گویم پرسپولیس را ببرد ۹۰ درصد قهرمان لیگ می‌شود به شرط اینکه از موقعیت‌ها به‌خوبی استفاده کند.»

محمدخانی درباره اینکه آیا در دورانی که برای پرسپولیس بازی می‌کرده چنین شرایطی را داشته که با بردن استقلال، سرخ‌پوشان بتوانند قهرمان شود، گفت: «بله سال ۶۵ بازی قبل از فینال با استقلال بازی کردیم؛ سه بر صفر استقلال را بردیم و در فینال توانستیم یک بر صفر شاهین را ببریم و قهرمان شویم. بله دقیقا مشابه همین شرایط بود و اگر به استقلال می‌باختیم اوت می‌شدیم.»

پیشکسوت پرسپولیس در خصوص اینکه چه توصیه‌ای به بازیکنان این تیم دارد، گفت: «من توصیه‌ خاصی ندارم، فقط می‌گویم به دور از حاشیه تحت تاثیر تماشاگران قرار نگیرند. فقط تمریناتی که در طول هفته یحیی گل محمدی برگزار کرده را در زمین مسابقه اجرا کنند و تماشاگران را تحریک نکنند. حرکت خشونت‌آمیزی نکنند که کارت قرمز بگیرند و فقط به مسایل فنی بپردازند. از حاشیه دور باشند چراکه ایرانیان خارج از کشور این بازی را می‌ببینند و همه می‌خواهند یک فوتبال جذاب را شاهد باشند.»

محمدخانی در ادامه گفت: «اگر قرار باشد دائما بازی با خطا و درگیری متوقف باشد شاید زمان مفید بازی ده دقیقه شود. امیدوارم هر تیمی که خوب بازی کرد، برنده باشد. من پرسپولیسی هستم؛ انشاءالله پرسپولیس برنده شود.»

او درباره پیروزی شش بر یک استقلال مقابل هوادار و بحث تبانی در این مسابقه تاکید کرد: «بعید می‌دانم تیمی بخواهد با تبانی خودش را زیر سوال ببرد. آبروی مدیریت، کادر فنی و بازیکنان آن تیم می‌رود؛ برای همین معتقدم چنین موضوعی شایعه است. یعنی تیمی ۶ گل بخورد تا اگر در رقابت با دیگر مدعی کار به تفاصل گل رسید، بتواند از سایر مدعیان تفاضل گل بهتری داشته باشد! اینگونه فقط آبروریزی می‌شود. حالا اگر با نتیجه یک بر صفر برنده می‌شد و آن گل هم یک پنالتی بود، می‌توانستیم موضوع را بررسی کنیم، ولی استقلال خوب بود که توانست شش گل به هوادار بزند. حتی وقتی ۲-۳ گل جلو بود، اکتفا نکرد و همین طور به حملاتش ادامه داد و این تیم هوادار بود که ضعیف ظاهر شد. ضمن اینکه نباید در فوتبال ایران بحث تبانی مطرح باشد، حتی نباید در موردش صحبت کرد.»

محمدخانی درباره اینکه آیا برد شش گله استقلال در هفته قبل پرسپولیس را برای دربی می‌ترساند، گفت: «شرایط این مسابقه با سایر بازی‌ها متفاوت است. هر دو تیم ملی‌پوشان بسیاری دارند و هر دو پرطرفدار هستند و اینکه استقلال در بازی قبلی شش گل زده است، در این بازی تاثیری ندارد؛ هر تیمی که خوب باشد و از موقعیت‌ها استفاده کند، برنده می‌شود. هر دو تیم می‌دانند بازی  حساسی پیش رو دارند و نتیجه این بازی به صورت مستقیم بر روی تعیین تیم قهرمان فصل تاثیر دارد.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج